Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 384607

Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje)


Vlahović-Štetić, Vesna; Vizek Vidović, Vlasta; Arambašić, Lidija; Vojnović, Narcisa; Pavlin-Bernardić, Nina
Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje) / Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2008


CROSBI ID: 384607 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje)
(Gifted students: theoretical basis and application in school (2nd edition))

Autori
Vlahović-Štetić, Vesna ; Vizek Vidović, Vlasta ; Arambašić, Lidija ; Vojnović, Narcisa ; Pavlin-Bernardić, Nina

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2008

Stranica
151

ISBN
978-953-6218-32-5

Ključne riječi
nadareni učenici; obrazovanje nadarenih; osobine nadarenih; savjetovanje nadarenih
(gifted students; gifted education; characteristics of gifted students; counseling of gifted students)

Sažetak
Knjiga sadrži poglavlja o teorijskim pristupima darovitosti, osobinama darovite djece, obrazovanju darovitih učenika, psihološkom savjetovanju u području darovitosti te stanju, problemima i potrebama u području skrbi o darovitim učenicima u hrvatskom školskom sustavu. U posljednjem dijelu knjige predložen je niz radionica za unapređenje identifikacije i rada s darovitim učenicima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija

Napomena
Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje.



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301676-1357 - Psihološki faktori učenja matematike: uradak, strategije, motivacija i stavovi (Vlahović-Štetić, Vesna, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Vlahović-Štetić, Vesna; Vizek Vidović, Vlasta; Arambašić, Lidija; Vojnović, Narcisa; Pavlin-Bernardić, Nina
Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje) / Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2008
Vlahović-Štetić, V. (ur.) (2008) Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje). Zagreb. Institut za društvena istraživanja u Zagrebu.
@unknown{unknown, editor = {Vlahovi\'{c}-\v{S}teti\'{c}, V.}, year = {2008}, pages = {151}, keywords = {nadareni u\v{c}enici, obrazovanje nadarenih, osobine nadarenih, savjetovanje nadarenih}, isbn = {978-953-6218-32-5}, title = {Daroviti u\v{c}enici: teorijski pristup i primjena u \v{s}koli (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje)}, keyword = {nadareni u\v{c}enici, obrazovanje nadarenih, osobine nadarenih, savjetovanje nadarenih}, publisher = {Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@unknown{unknown, editor = {Vlahovi\'{c}-\v{S}teti\'{c}, V.}, year = {2008}, pages = {151}, keywords = {gifted students, gifted education, characteristics of gifted students, counseling of gifted students}, isbn = {978-953-6218-32-5}, title = {Gifted students: theoretical basis and application in school (2nd edition)}, keyword = {gifted students, gifted education, characteristics of gifted students, counseling of gifted students}, publisher = {Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font