Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Usage of information technologies in teaching of history (CROSBI ID 37710)

Prilog u knjizi | stručni rad

Tomorad, Mladen Usage of information technologies in teaching of history // Zavičajna povijest u interkulturalnom kontekstu / Marinović, Marijana ; Roksandić, Drago (ur.). Zagreb: FF Press, 2006. str. 109-120

Podaci o odgovornosti

Tomorad, Mladen

engleski

Usage of information technologies in teaching of history

Autor je u svome radu prikazao mogućnosti primjene informacijskih tehnologija u nastavi općenito, a potom i u nastavi povijesti. Razmatrana mogućnosti većim su dijelom rezultat dvogodišnje primjene u nastavi i djelovanja Kompjutorskog laboratorija na Odsjeku za povijest Filozofskog fakulteta u Zagrebu. U uvodnim razmatranjima autor je ukratko naglasio raznovrsne mogućnosti primjene informacijski tehnologija u svakodnevnom životu, da bi zatim prikazao djelovanje Kompjutorskog laboratorija čiji je voditelj. U razmatranju rada Laboratorija prikazane su mogućnosti primjene u istraživanjima na primjeru pojedinih projekata i nastavi povijesti na Odsjeku za povijest. Posebno poglavlje posvećeno je web stranicama s povijesnim sadržajima na Internetu u kojem su predstavljene i neke nove inicijative Odsjeka za povijest. Autor se ukratko osvrnuo i na mogućnosti komunikacije na daljinu koja se nameće s upotrebom suvremenih tehnologija. Drugi dio rada posvećen je primjeni novih tehnologija u nastavi povijesti na fakultetu, osnovnim i srednjim školama pri čemu je posebno naglašena potreba za sustavnim informatičkim obrazovanjem nastavnika i učenika. Autor analizira upotrebu raznovrsne opreme u svim segmentima nastave, ali i u izvannastavnim aktivnostima učenika i nastavnika. Prikazane mogućnosti autor razmatra na primjeru idelno opremljene učionice ili škole navodeći svu potrebnu opremu koja može pridonjeti poboljšanju i raznovrsnosti nastave. U kasnijim tekstu autor se kritički osvrće na stvarno stanje u našem školstvu. U razmatranju problematike autor se kritički osvrće i na trenutno stanje informatičke pismenosti u našem sustavu obrazovanja te stoga naglašava nužnost sustavnog informatičkog opismenjavanja nastavnika i učenika. U završnom poglavlju analizirane su i mogućnosti primjene informacijskih tehnologija u nastavi zavičajne povijesti.

history, information technologies, teaching of history

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

109-120.

objavljeno

Podaci o knjizi

Zavičajna povijest u interkulturalnom kontekstu

Marinović, Marijana ; Roksandić, Drago

Zagreb: FF Press

2006.

953-175-213-3

Povezanost rada

Povijest