Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 384313

Primjena informacijskih tehnologija u nastavi povijesti


Tomorad, Mladen
Primjena informacijskih tehnologija u nastavi povijesti // Zavičajna povijest u interkulturalnom kontekstu / Marinović, Marijana ; Roksandić, Drago (ur.).
Zagreb: FFpress, 2006. str. 109-120


Naslov
Primjena informacijskih tehnologija u nastavi povijesti
(Usage of information technologies in teaching of history)

Autori
Tomorad, Mladen

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Zavičajna povijest u interkulturalnom kontekstu

Urednik/ci
Marinović, Marijana ; Roksandić, Drago

Izdavač
FFpress

Grad
Zagreb

Godina
2006

Raspon stranica
109-120

ISBN
953-175-213-3

Ključne riječi
zavičajna povijest, informacijske tehnologije, nastava povijesti
(history, information technologies, teaching of history)

Sažetak
Autor je u svome radu prikazao mogućnosti primjene informacijskih tehnologija u nastavi općenito, a potom i u nastavi povijesti. Razmatrana mogućnosti većim su dijelom rezultat dvogodišnje primjene u nastavi i djelovanja Kompjutorskog laboratorija na Odsjeku za povijest Filozofskog fakulteta u Zagrebu. U uvodnim razmatranjima autor je ukratko naglasio raznovrsne mogućnosti primjene informacijski tehnologija u svakodnevnom životu, da bi zatim prikazao djelovanje Kompjutorskog laboratorija čiji je voditelj. U razmatranju rada Laboratorija prikazane su mogućnosti primjene u istraživanjima na primjeru pojedinih projekata i nastavi povijesti na Odsjeku za povijest. Posebno poglavlje posvećeno je web stranicama s povijesnim sadržajima na Internetu u kojem su predstavljene i neke nove inicijative Odsjeka za povijest. Autor se ukratko osvrnuo i na mogućnosti komunikacije na daljinu koja se nameće s upotrebom suvremenih tehnologija. Drugi dio rada posvećen je primjeni novih tehnologija u nastavi povijesti na fakultetu, osnovnim i srednjim školama pri čemu je posebno naglašena potreba za sustavnim informatičkim obrazovanjem nastavnika i učenika. Autor analizira upotrebu raznovrsne opreme u svim segmentima nastave, ali i u izvannastavnim aktivnostima učenika i nastavnika. Prikazane mogućnosti autor razmatra na primjeru idelno opremljene učionice ili škole navodeći svu potrebnu opremu koja može pridonjeti poboljšanju i raznovrsnosti nastave. U kasnijim tekstu autor se kritički osvrće na stvarno stanje u našem školstvu. U razmatranju problematike autor se kritički osvrće i na trenutno stanje informatičke pismenosti u našem sustavu obrazovanja te stoga naglašava nužnost sustavnog informatičkog opismenjavanja nastavnika i učenika. U završnom poglavlju analizirane su i mogućnosti primjene informacijskih tehnologija u nastavi zavičajne povijesti.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Povijest



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mladen Tomorad (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Tomorad, Mladen
Primjena informacijskih tehnologija u nastavi povijesti // Zavičajna povijest u interkulturalnom kontekstu / Marinović, Marijana ; Roksandić, Drago (ur.).
Zagreb: FFpress, 2006. str. 109-120
Tomorad, M. (2006) Primjena informacijskih tehnologija u nastavi povijesti. U: Marinović, M. & Roksandić, D. (ur.) Zavičajna povijest u interkulturalnom kontekstu. Zagreb, FFpress, str. 109-120.
@inbook{inbook, author = {Tomorad, M.}, year = {2006}, pages = {109-120}, keywords = {history, information technologies, teaching of history}, isbn = {953-175-213-3}, title = {Usage of information technologies in teaching of history}, keyword = {history, information technologies, teaching of history}, publisher = {FFpress}, publisherplace = {Zagreb} }