Cijene (CROSBI ID 37700)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Prebežac, Darko ; Piri Rajh, Sunčana
hrvatski
Cijene
U knjizi, koja marketing promatra kao poslovnu koncepciju i filozofiju, autori se bave cijenom, jednim od četiri temeljna elementa marketinškog miksa. Poglavlje u knjizi je podjeljeno u nekoliko dijelova: uvod, determinante u procesu određivanja cijena, teorijski pristupi u određivanju cijena, strateški ciljevi određivanja cijena, politike određivanja cijena, metode određivanja cijena, iniciranje i reagiranje na promjene cijena te primjena formiranja cijena u praksi.
cijene, pristupi određivanju cijena, proces određivanja cijena, strategije određivanja cijena
nije evidentirano
engleski
Pricing
nije evidentirano
pricing, pricing approaches, pricing procedures pricing strategies
nije evidentirano
Podaci o prilogu
183-208.
objavljeno
Podaci o knjizi
Osnove marketinga
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Zagreb: Adverta
2007.
978-953-99712-2-7