Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Cijene (CROSBI ID 37700)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Prebežac, Darko ; Piri Rajh, Sunčana Cijene // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.). Zagreb: Adverta, 2007. str. 183-208

Podaci o odgovornosti

Prebežac, Darko ; Piri Rajh, Sunčana

hrvatski

Cijene

U knjizi, koja marketing promatra kao poslovnu koncepciju i filozofiju, autori se bave cijenom, jednim od četiri temeljna elementa marketinškog miksa. Poglavlje u knjizi je podjeljeno u nekoliko dijelova: uvod, determinante u procesu određivanja cijena, teorijski pristupi u određivanju cijena, strateški ciljevi određivanja cijena, politike određivanja cijena, metode određivanja cijena, iniciranje i reagiranje na promjene cijena te primjena formiranja cijena u praksi.

cijene, pristupi određivanju cijena, proces određivanja cijena, strategije određivanja cijena

nije evidentirano

engleski

Pricing

nije evidentirano

pricing, pricing approaches, pricing procedures pricing strategies

nije evidentirano

Podaci o prilogu

183-208.

objavljeno

Podaci o knjizi

Osnove marketinga

Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Zagreb: Adverta

2007.

978-953-99712-2-7

Povezanost rada

Ekonomija