Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Priča kao kreativni trening i terapija : neuro-lingvistički pristup (CROSBI ID 147927)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Buljubasić-Kuzmanović, Vesna ; Anić, Andrea ; Varga, Rahaela Priča kao kreativni trening i terapija : neuro-lingvistički pristup // Život i škola = Life and school, 54 (2008), 19; 149-158

Podaci o odgovornosti

Buljubasić-Kuzmanović, Vesna ; Anić, Andrea ; Varga, Rahaela

hrvatski

Priča kao kreativni trening i terapija : neuro-lingvistički pristup

Koristeći neuro-lingvistički pristup i meta-model jezika Sunčane Škrinjarić, cilj ovoga rada bio je razviti kreativni trening osjetilne izoštrenosti zasnovan na priči Plesna haljina žutog maslačka. Proces modeliranja primijenjen u ovom radu odnosi se na apstraktno modeliranje gdje preuzeti obrasci ponašanja biljaka i životinja, u meta-centrima interesa i djelovanja, nadilaze ranije promatrane. Riječ je o strukturalnom obrascu osjećaja ili ''imperativnoj samoanalizi'' koja omogućava individualizirane doživljaje/procjene/opise likova iz priče koji se na grupnoj razini mapiraju, razvijaju i vrjednuje u skladu s osobnošću i cjelokupnom ekologijom. Naglasak je na interakcijama (kada, gdje i s kim), ponašanju (što činim), sposobnostima (kako to radim), uvjerenjima i vrijednosnim sustavima (zašto to činim) te identitetu (tko sam ja) kao etičkim implikacijama sveukupne ekologije odnosa. Eko-provjera imperativne samoanalize pokazala je koliko je važno sura ivati, imati mogućnost izbora i donositi alternativna rješenja, uvažavati različitosti i izbjegavati negativističke konotacije koje nas udaljavaju jedni od drugih. Dobiveni rezultati pokazuju da priča kao kreativni trening djeluje upotpunjujuće, daje smjernice i putokaze koji pomažu ostvariti ciljeve, prevladati negativna iskustava i učiniti svaku potrebnu promjenu mogućom.

Meta-model jezika; neuro-ligvističko programiranje (NLP); imperativna

nije evidentirano

engleski

Storie as a form of creative training and therapy : Neurolinguistic approach

nije evidentirano

Meta model of language; neuro-linguistic programming (NLP); imperative self analysis; ethical implications; relationship ecology

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54 (19)

2008.

149-158

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice