Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 383730

Pedagoška radionica u funkciji aktivne nastave i učenja na uspjesima


Buljubašić-Kuzmanović, Vesna
Pedagoška radionica u funkciji aktivne nastave i učenja na uspjesima // Metodički ogledi, 13 (2006), 1; 123-136 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


Naslov
Pedagoška radionica u funkciji aktivne nastave i učenja na uspjesima
(Education workshop in the function of active teaching and learning success)

Autori
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna

Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 13 (2006), 1; 123-136

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Suradničko učenje; aktivna nastava; učenje na uspjesima; pedagoška radionica
(Cooperative learning; active teaching; learning achievements; teacher training workshops)

Sažetak
Ovim radom željelo se provjeriti koliko pedagoška radionica, kao suradnički oblik učenja, doprinosi aktivnoj nastavi i učenju na uspjesima Istraživanje u sklopu kojega je ostvarena pedagoška radionica “ Mitovi, planeti i horoskop” , nastojalo se pomaknuti iz okvira tradicionalne nastave, koja je usmjerena na stjecanje znanja, i mjeriti učinke aktivne nastave orijentirane na djelovanje i uspjeh. Rezultati su pokazali da aktivnoj nastavi i učenju na uspjesima, između ostalog, doprinosi školska klima i ozračje (osjećaj ugode, opuštenosti, prihvaćenosti, uspješnosti), vlastiti agažman (uključenost i suradnja) i način učenja (aktivno, zanimljivo, korisno i povezano sa životom). Pedagoška radionica promiče učenje na uspjesima aktivnom nastavom usmjerenom na razvoj, a manje na sadržaje učenja (lekcije) i količinu usvojenog znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Vesna Buljubašić-Kuzmanović, (265822)