Studentska prosudba učinkovitosti integrativnog učenja (CROSBI ID 147923)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna
hrvatski
Studentska prosudba učinkovitosti integrativnog učenja
Proteklih smo godina mogli primijetiti eksploziju zanimanja za metode učenja grupiranih pod nazivom aktivno učenje i nastava usmjerena prema učeniku/studentu, u čijem su središtu aktivna uporaba teorijskoga znanja i individualno učenje. Međutim, u obrazovnoj je praksi i dalje prisutno mnogo nerazumijevanja i nepovjerenja u didaktičko-metodičke koncepcije iskustvene, doživljajne, problemske, skupne i suradničke nastave koje integrativno učenje uzimaju kao načelo djelovanja. Polazeći od te pretpostavke, zanimalo nas je koliko poticanje integrativnog učenja, ostvarenog posredstvom suradničkih i individualiziranih oblika rada, omogućuje studentima stjecanje i pokazivanje vještine nastavničkog poziva, upotrebu refleksivne diskusije i razvijanje vlastitog koncepta učenja. Integrativno učenje, organizirano tijekom izvođenja predavanja i seminara didaktike u trajanju od 8 mjeseci, studentima je omogućilo mobilizaciju postojećih znanja i iskustava, preuzimanje inicijative u učenju, poticanje procjene i samoprocjene te kritičnosti, samokritičnosti, prilagodljivosti novim situacijama i različitosti. Studentske su prosudbe pokazale da tako organizirano samoučenje podržava refleksivnu diskusiju, anticipaciju i rad na vlastitom konceptu učenja, pridonosi timskom djelovanju i suradnji te primjeni novih ideja u praksi.
integrativno učenje; anticipacija; refleksija; samoprocjena; vlastiti koncept učenja
nije evidentirano
engleski
Students’ judgement of the effectiveness of interactive learning
nije evidentirano
interactive learning; anticipation; reflection; self-evaluation; concept of individual learning
nije evidentirano