Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Studentska prosudba učinkovitosti integrativnog učenja (CROSBI ID 147923)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna Studentska prosudba učinkovitosti integrativnog učenja // Odgojne znanosti, 9 (2007), 2; 147-160

Podaci o odgovornosti

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna

hrvatski

Studentska prosudba učinkovitosti integrativnog učenja

Proteklih smo godina mogli primijetiti eksploziju zanimanja za metode učenja grupiranih pod nazivom aktivno učenje i nastava usmjerena prema učeniku/studentu, u čijem su središtu aktivna uporaba teorijskoga znanja i individualno učenje. Međutim, u obrazovnoj je praksi i dalje prisutno mnogo nerazumijevanja i nepovjerenja u didaktičko-metodičke koncepcije iskustvene, doživljajne, problemske, skupne i suradničke nastave koje integrativno učenje uzimaju kao načelo djelovanja. Polazeći od te pretpostavke, zanimalo nas je koliko poticanje integrativnog učenja, ostvarenog posredstvom suradničkih i individualiziranih oblika rada, omogućuje studentima stjecanje i pokazivanje vještine nastavničkog poziva, upotrebu refleksivne diskusije i razvijanje vlastitog koncepta učenja. Integrativno učenje, organizirano tijekom izvođenja predavanja i seminara didaktike u trajanju od 8 mjeseci, studentima je omogućilo mobilizaciju postojećih znanja i iskustava, preuzimanje inicijative u učenju, poticanje procjene i samoprocjene te kritičnosti, samokritičnosti, prilagodljivosti novim situacijama i različitosti. Studentske su prosudbe pokazale da tako organizirano samoučenje podržava refleksivnu diskusiju, anticipaciju i rad na vlastitom konceptu učenja, pridonosi timskom djelovanju i suradnji te primjeni novih ideja u praksi.

integrativno učenje; anticipacija; refleksija; samoprocjena; vlastiti koncept učenja

nije evidentirano

engleski

Students’ judgement of the effectiveness of interactive learning

nije evidentirano

interactive learning; anticipation; reflection; self-evaluation; concept of individual learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (2)

2007.

147-160

objavljeno

1846-1204

Povezanost rada

Pedagogija