Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Integralni pristup razvoju branda i gospodarskog razvoja gradova u uvjetima globalne konkurentnosti (CROSBI ID 147921)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Paliaga, Marko ; Uravić, Lenko Integralni pristup razvoju branda i gospodarskog razvoja gradova u uvjetima globalne konkurentnosti // Ekonomska istraživanja, 21 (2008), 3; 77-87

Podaci o odgovornosti

Paliaga, Marko ; Uravić, Lenko

hrvatski

Integralni pristup razvoju branda i gospodarskog razvoja gradova u uvjetima globalne konkurentnosti

U današnje vrijeme nisu samo poznate destinacije, turisticka mjesta oni gradovi koji prepoznaju važnost primjene koncepcije marketinga, promocije i brandinga kao sredstava i instrumenata za jacanje vlastite konkurentnosti. Jaki gradovi brandovi nosioci su globalnog gospodarskog razvitka, prikupljanja stranih investicija i kreiranja gospodarskog napretka svoje zemlje. Gospodarski napredak nekog grada svakako ovisi i o njegovom pomno planiranom gospodarskom razvoju. Upravo takvi gradovi u okviru svojih nacionalnih i teritorijalnih granica predstavljaju nosioce gospodarskog i kulturnog razvoja, oni tjeraju svoje države na rast i razvoj. Dobro vodstvo mora znati prepoznati osnovne promjene u vanjskoj i unutarnjoj okolini kroz lokalni gospodarski plan , te izgradnjom vlastitog branda, omoguciti i stvoriti uvjete za provo_enje strategije razvoja i unapre_enja upravljanja gradom. Slijedom iskustava iz strateškog planiranja kao i poslovnog brandinga te kreiranja tržišnih marki u ovom radu predlaže se strateški model kreiranja i upravljanja gradskim brandom koji može uz odgovarajucu primjenu doprinijeti boljoj konkurentnosti hrvatskih gradova na globalnom tržištu. Razvojem i primjenom strateškog modela kreiranja i upravljanja branda u gradove, odre_eni gradovi, generirati ce i unaprijediti na nivou vlastite lokalne zajednice gospodarski razvoj, povecati zaposlenost, potaknuti gradske investicije, unaprijediti turizam i broj turistickih dolazaka, jednom rijecju, postati ce konkurentniji u odnosu na one gradove koji takav model ne primjenjuju. U tom smislu u ovom clanku prikazan je i predložen sustavan pristup kao osnovno polazište za daljnja istraživanja i provjeru tvrdnji kroz praksu.

brand gradova ; brand mjesta ; upravljanje brandom ; lokalni gospodarski razvoj

nije evidentirano

engleski

Integral acces to brand and economy develpoment of cities in terms of global competition

nije evidentirano

brand of cities ; brand of destinations ; brand management ; local economy development

nije evidentirano

Podaci o izdanju

21 (3)

2008.

77-87

objavljeno

1331-677X

1848-9664

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost