Integralni pristup razvoju branda i gospodarskog razvoja gradova u uvjetima globalne konkurentnosti (CROSBI ID 147921)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Paliaga, Marko ; Uravić, Lenko
hrvatski
Integralni pristup razvoju branda i gospodarskog razvoja gradova u uvjetima globalne konkurentnosti
U današnje vrijeme nisu samo poznate destinacije, turisticka mjesta oni gradovi koji prepoznaju važnost primjene koncepcije marketinga, promocije i brandinga kao sredstava i instrumenata za jacanje vlastite konkurentnosti. Jaki gradovi brandovi nosioci su globalnog gospodarskog razvitka, prikupljanja stranih investicija i kreiranja gospodarskog napretka svoje zemlje. Gospodarski napredak nekog grada svakako ovisi i o njegovom pomno planiranom gospodarskom razvoju. Upravo takvi gradovi u okviru svojih nacionalnih i teritorijalnih granica predstavljaju nosioce gospodarskog i kulturnog razvoja, oni tjeraju svoje države na rast i razvoj. Dobro vodstvo mora znati prepoznati osnovne promjene u vanjskoj i unutarnjoj okolini kroz lokalni gospodarski plan , te izgradnjom vlastitog branda, omoguciti i stvoriti uvjete za provo_enje strategije razvoja i unapre_enja upravljanja gradom. Slijedom iskustava iz strateškog planiranja kao i poslovnog brandinga te kreiranja tržišnih marki u ovom radu predlaže se strateški model kreiranja i upravljanja gradskim brandom koji može uz odgovarajucu primjenu doprinijeti boljoj konkurentnosti hrvatskih gradova na globalnom tržištu. Razvojem i primjenom strateškog modela kreiranja i upravljanja branda u gradove, odre_eni gradovi, generirati ce i unaprijediti na nivou vlastite lokalne zajednice gospodarski razvoj, povecati zaposlenost, potaknuti gradske investicije, unaprijediti turizam i broj turistickih dolazaka, jednom rijecju, postati ce konkurentniji u odnosu na one gradove koji takav model ne primjenjuju. U tom smislu u ovom clanku prikazan je i predložen sustavan pristup kao osnovno polazište za daljnja istraživanja i provjeru tvrdnji kroz praksu.
brand gradova ; brand mjesta ; upravljanje brandom ; lokalni gospodarski razvoj
nije evidentirano
engleski
Integral acces to brand and economy develpoment of cities in terms of global competition
nije evidentirano
brand of cities ; brand of destinations ; brand management ; local economy development
nije evidentirano