Ekologijski odgoj u školskim vrtovima 19. stoljeća (CROSBI ID 545718)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Lukaš, Mirko
hrvatski
Ekologijski odgoj u školskim vrtovima 19. stoljeća
Zadaća je cjeloživotnog učenja pronaći raznolike modalitete kojima će približiti ciljeve održivog razvoja svim odgojnim čimbenicima u okruženju. Pojam školskih vrtova u povijesnom kontinuitetu mijenjao se prema dominantnosti funkcije, pa tako poznajemo: botanički, školski, opće nastavni vrt ali i pokušališta i proizvodni vrt. Ovaj rad prikazuje povijesni razvitak misli i djelovanja na održivom razvoju u Hrvatskoj pomoću školskih vrtova tijekom 19. stoljeća. Promatramo li školske vrtove po brojnosti, organiziranosti, sadržajima i odgojnoj ulozi, tada možemo tvrditi da su u drugoj polovini 19. stoljeća školski vrtovi dosegnuli svoj optimalni razvoj. Oni su morali zadovoljiti visoke estetske norme i standarde kako u izgledu i materijalu ograde tako i po rasporedu i sadržaju gredica, puteljaka, raznovrsnosti biljnog svijeta i biljnih zajednica. Iz sadržajnog određenja vidljivo je da su oni pružali solidan temelj za ekologijski odgoj.
botanički; pokusni; proizvodni; nastavni; školski vrtovi; ekologijski odgoj
nije evidentirano
engleski
Ecological education in school gardens of the 19th century
nije evidentirano
botanical; experimental; manufacturing; instructional; school gardens; ecological education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
295-300.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
Uzelac, Vinka i Vujičić, Lidija
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
978-953-98445-4-5
Podaci o skupu
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
predavanje
01.01.2008-01.01.2008
NP Plitvička jezera, Hrvatska