Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 383594

Zašto nismo sposobni učiti


Rupčić, Nataša
Zašto nismo sposobni učiti // Poslovni savjetnik, 4 (2008), 42; 72-73 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


Naslov
Zašto nismo sposobni učiti
(Why are we not capable of learning)

Autori
Rupčić, Nataša

Izvornik
Poslovni savjetnik (1845-092X) 4 (2008), 42; 72-73

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Učenje; odučavanje; učeće poduzeće
(Learning; unlearning; learning company)

Sažetak
Pri transformaciji klasičnoga poduzeća u poduzeće koje uči posebno je važno da menadžeri iskreno procijene navedene identificirane zapreke učenju i pokušaju ih otkloniti, budući da se trajne konkurentne prednosti poduzeća u promjenjivom okružju mogu temeljiti jedino na znanju, a znanje se stječe procesima učenja. Budući da su osnovni nosioci učenja u poduzeću pojedinci, potrebno ih je upoznati s potrebom stjecanja znanja, utjecajem znanja na poboljšanje performansa poduzeća i posebno ih stimulirati da procesima učenja pristupaju u okviru ispunjavanja vlastitih aspiracija, razvoja potencijala i osobnoga razvoja. Na ovim se temeljima trebaju izgrađivati metode motivacije pojedinaca za učenje. Budući da proces učenja uvelike ovisi o nesmetanom transferu znanja na menadžmentu je zadatak identificirati prepreke tome procesu te raditi na njihovom uklanjanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Nataša Rupčić, (265293)