Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketing turističke destinacije (CROSBI ID 5891)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Križman Pavlović, Danijela Marketing turističke destinacije. Pula : Zagreb: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2008

Podaci o odgovornosti

Križman Pavlović, Danijela

hrvatski

Marketing turističke destinacije

Trendovi koji se javljaju u turističkoj potražnji, oštra konkurentska borba među turističkim destinacijama, tehnološke inovacije, environmentalistički pritisci te drugi značajni čimbenici u turističkom okruženju nameću potrebu za promišljanjem i iznalaženjem djelotvornijeg načina upravljanja turističkom destinacijom od postojećeg. Prema stavu mnogih autora, turističke destinacije mogu usvajanjem upravo marketinškog pristupa u upravljanju prevladati strategijske jazove prisutne u tradicionalnom načinu upravljanja. Analizom brojnih teorijskih rasprava i istraživanja iz područja marketinga turističke destinacije, uočeno je da se samo neke njegove odrednice obrađuju i to uglavnom pojedinačno, tj. da ne postoji sveobuhvatan i sustavni pristup pri njihovom sagledavanju i obradi. Stoga se u ovoj znanstvenoj monografiji obrađuje fenomenologija turizma, marketinga u turizmu, turističke destinacije, marketinga turističke destinacije, upravljanja marketingom turističke destinacije i marketinga turističke destinacije u funkciji njezina održivog razvoja.

turizam; marketing; turistička destinacija; održivi razvoj

nije evidentirano

engleski

Tourism destination marketing

nije evidentirano

tourism; marketing; tourism destination; sustainable development

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Pula : Zagreb: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli

2008.

978-953-7498-12-2

220

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija