Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Upravljanje marketingom turističke destinacije: Stanje i perspektive u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 147770)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Križman Pavlović, Danijela ; Živolić, Sanja Upravljanje marketingom turističke destinacije: Stanje i perspektive u Republici Hrvatskoj // Ekonomska istraživanja, 21 (2008), 2; 99-113

Podaci o odgovornosti

Križman Pavlović, Danijela ; Živolić, Sanja

hrvatski

Upravljanje marketingom turističke destinacije: Stanje i perspektive u Republici Hrvatskoj

Usvajanjem marketinškog pristupa u poslovanju turističke destinacije mogu odgovoriti izazovima koje im nameće suvremeno turističko makrookruženje i prevladati strateške jazove tradicionalnog načina poslovanja. S obzirom da literatura oskudijeva radovima koji se na sveobuhvatan i sustavan način bave koncepcijom marketinga turističke destinacije kao i načinom upravljanja njime, u radu se prezentira dizajnirani model upravljanja marketingom turističke destinacije. Poput mnogih turistički razvijenih zemalja i Republika Hrvatska je početkom 1990-tih godina započela s procesom reinženjeringa upravljanja marketingom u turizmu, uspostavom sustava turističkih zajednica. Navedeni je sustav nositelj upravljanja marketingom turističkih destinacija u Republici Hrvatskoj. Temeljem empirijskog istraživanja spoznate su odlike upravljanja marketingom u turističkim destinacijama Republike Hrvatske. U radu se daju i preporuke za poboljšanje upravljanja marketingom turističkih destinacija u Republici Hrvatskoj.

turistička destinacija ; marketing ; turistička zajednica ; Republika Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Tourism destination marketing management: Status and prospects in Croatia

nije evidentirano

tourism destination ; marketing ; Tourist Board ; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

21 (2)

2008.

99-113

objavljeno

1331-677X

1848-9664

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost