Upravljanje marketingom turističke destinacije: Stanje i perspektive u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 147770)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Križman Pavlović, Danijela ; Živolić, Sanja
hrvatski
Upravljanje marketingom turističke destinacije: Stanje i perspektive u Republici Hrvatskoj
Usvajanjem marketinškog pristupa u poslovanju turističke destinacije mogu odgovoriti izazovima koje im nameće suvremeno turističko makrookruženje i prevladati strateške jazove tradicionalnog načina poslovanja. S obzirom da literatura oskudijeva radovima koji se na sveobuhvatan i sustavan način bave koncepcijom marketinga turističke destinacije kao i načinom upravljanja njime, u radu se prezentira dizajnirani model upravljanja marketingom turističke destinacije. Poput mnogih turistički razvijenih zemalja i Republika Hrvatska je početkom 1990-tih godina započela s procesom reinženjeringa upravljanja marketingom u turizmu, uspostavom sustava turističkih zajednica. Navedeni je sustav nositelj upravljanja marketingom turističkih destinacija u Republici Hrvatskoj. Temeljem empirijskog istraživanja spoznate su odlike upravljanja marketingom u turističkim destinacijama Republike Hrvatske. U radu se daju i preporuke za poboljšanje upravljanja marketingom turističkih destinacija u Republici Hrvatskoj.
turistička destinacija ; marketing ; turistička zajednica ; Republika Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Tourism destination marketing management: Status and prospects in Croatia
nije evidentirano
tourism destination ; marketing ; Tourist Board ; Croatia
nije evidentirano