Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Informacijska osnova marketinških odluka, slučaj Silca-Unican-Elzett, Budimpešta (CROSBI ID 352255)

Ocjenski rad | diplomski rad

First, Ivana Informacijska osnova marketinških odluka, slučaj Silca-Unican-Elzett, Budimpešta / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2001

Podaci o odgovornosti

First, Ivana

Grbac, Bruno

hrvatski

Informacijska osnova marketinških odluka, slučaj Silca-Unican-Elzett, Budimpešta

U ovom radu se govori o informacijskoj osnovi marketinških odluka, na primjeru slučaja Silca-Unican-Elzett, Budimpešta.

Informacijska osnova; marketinške odluke; Silca-Unican-Elzett

nije evidentirano

engleski

Information basis for marketing decisions, case study Silca-Unican-Elzett, Budapest

nije evidentirano

Information basis; marketing decisions; Silca-Unican-Elzett

nije evidentirano

Podaci o izdanju

68

13.06.2001.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija