Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 382649

Primjena servisno orijentirane arhitekture informacijskih sustava za razvoj suvremenih logističkih usluga


Idlbek, Robert; Andrlić, Berislav
Primjena servisno orijentirane arhitekture informacijskih sustava za razvoj suvremenih logističkih usluga // VII. međunarodni znanstveni skup Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu : zbornik radova = VII. international scientific conference Business logistics in modern management : conference proceedings / Barković, Dražen ; Bacher, Urban ; Kliewer, Natalie (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku, 2007. str. 143-152 (predavanje, domaća recenzija, znanstveni)


Naslov
Primjena servisno orijentirane arhitekture informacijskih sustava za razvoj suvremenih logističkih usluga
(Usage of Service Oriented Architecture of Information Systems for Developement of Logistics Services)

Autori
Idlbek, Robert ; Andrlić, Berislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
VII. međunarodni znanstveni skup Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu : zbornik radova = VII. international scientific conference Business logistics in modern management : conference proceedings / Barković, Dražen ; Bacher, Urban ; Kliewer, Natalie - Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 2007, 143-152

ISBN
978-953-253-041-4

Skup
Međunarodni znanstveni skup Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu (7 ; 2007)

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 11.10.2007.

Ključne riječi
Servisno orijentirana arhitektura; SOA; informatička podrška logistici; razvoj logističkih usluga; optimizacija procesa
(Service oriented architecture; SOA; informatics in logistics; developement of logistics services; process optimization)

Sažetak
Informacijski sustav kao podrška logističkim aktivnostima kritično je važan za uspješno odvijanje poslovnih procesa tvrtke. Primjena suvremenih informacijskih tehnologija u velikoj mjeri doprinosi unaprjeđenju poslovanja. Iako konstantni napredak postoji, veliki skokovi u kvaliteti poslovanja na području logistike, a uzrokovani napretkom informacijske tehnologije, nisu se događali u zadnjih desetak godina. Uvođenjem servisno orijentirane arhitekture informacijskih sustava (eng. Service Oriented Architecture - SOA), te načina razmišljanja koje ona nudi, otvaraju se nove mogućnosti u vidu proširenja logističkih rješenja, sniženja troškova te povećanja kvalitete usluga krajnjem kupcu. Uvođenjem novih smjernica kod planiranja i izgradnje informacijskih sustava za potporu logistici, te analizom logističkih poslovnih procesa, po prvi puta se informacijska tehnologija razvija zajedno s konkretnim poslovnim potrebama. Pri tome je velik naglasak upravo na povećanju kvalitete usluga i zadovoljstva kupaca, sniženju troškova i kraćem vremenu isporuke usluga. Nadalje, razmišljanje u smjeru servisno orijentirane arhitekture informacijskih sustava logično je ne samo kao privremeni i kratkoročni cilj poduzeća, nego se može promatrati i iz perspektive cjelokupne strategije tvrtke, kao i organizacije ukupnog marketinškog plana tvrtke.

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport, Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti

Ustanove
Veleučilište u Požegi