Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi učitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno-jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju (CROSBI ID 147637)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Dulčić, Adinda ; Bakota, Koraljka Stavovi učitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno-jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 44 (2008), 2; 33-52

Podaci o odgovornosti

Dulčić, Adinda ; Bakota, Koraljka

hrvatski

Stavovi učitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno-jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju

U radu su prikazani rezultati analize stavova ucitelja povijesti osnovnih redovnih škola sjeverozapadne Hrvatske prema integriranim ucenicima oštecena sluha i ucenicima s poremecajima govorno-jezicne komunikacije te sa specifi cnim teškocama u ucenju. Ispitivanjem je obuhvaceno 78 ucitelja povijesti nekih redovnih osnovnih škole sjeverozapadne regije Republike Hrvatske: Grad Zagreb - Zapad, Ivanic Grad, Zaprešic i Sisak. Iz dobivenih rezultata razvidno je da su prema procesu integracije izraženi najpovoljniji stavovi, ali su znatno nepovoljniji prema uvjetima rada i provedbi edukacijske integracije. Dakle, analiza dobivenih rezultata ukazuje da ucitelji povijesti imaju pretežno nepovoljne stavove prema uvjetima rada i provedbi nastave u kojima se odgojno - obrazovna integracija provodi. Rezultati usporedbe stavova ucitelja povijesti iz razlicitih regija pokazuju da su rezultati uzoraka uglavnom ujednaceni, tj. da uglavnom nema statisticki znacajne razlike. Statisticki znacajna razlika za neke varijable dobivena je na uzorku ispitanika u sjeverozapadnoj Hrvatskoj unutar Zagrebacke županije.

Stavovi učitelja povijesti ; učenici oštećena sluha ; učenici s poremećajima govorno-jezične komunikacije i specifičnim teškoćama u učenju

nije evidentirano

engleski

Attitudes of history teachers in regular elementary schools toward integrated hearing impaired pupils and pupils with speech and language disorders in communication and specific difficulties in studying

nije evidentirano

history teachers' attitudes ; pupils with hearing and/or speech impairments ; pupils with speech and voice disorders in communicatin and specific difficulties in studying ; educational integration

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44 (2)

2008.

33-52

objavljeno

1331-3010

Povezanost rada

Logopedija, Pedagogija

Indeksiranost