Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 382308

Oglašavanje u filmskoj industriji


Fabijančić, Danijela
Oglašavanje u filmskoj industriji 2008., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


Naslov
Oglašavanje u filmskoj industriji
(Advertising in film industry)

Autori
Fabijančić, Danijela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
20.10.

Godina
2008

Stranica
82

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Oglašavanje; filmska industrija
(Advertising; film industry)

Sažetak
Svrha ovog rada je pokušati utvrditi koliko oglašavanje u filmu ili seriji utječe na izbor potrošača te na njihovu percepciju oglašavanog proizvoda ili usluge. Prilikom istraživanja pokušat će se utvrditi koliko su potrošači svjesni takvog utjecaja oglašavanja te koliko oglašavanje smatraju obmanom, a koliko obećanjem.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka