Stanje i razlike u kurikulumu nastave tjelesne i zdravstvene kulture u nekim europskim zemljama (CROSBI ID 147524)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Ružić, Elida ; Badrić, Marko ; Prskalo, Ivan
hrvatski
Stanje i razlike u kurikulumu nastave tjelesne i zdravstvene kulture u nekim europskim zemljama
Rad je pregled, analiza i usporedba kurikuluma te planova i programa nastave tjelesne i zdravstvene kulture u nekim Europskim zemljama. Usporedba se odnosi na definirane glavne ciljeve obvezne nastave tjelesne i zdravstvene kulture u osnovnom i srednjoškolskom obrazovanju, te zastupljenosti nastave tjelesne i zdravstvene kulture u tjednom rasporedu. Pregledom stanja u kurikulumima nekih Europskih zemalja zaključuje se da je primarna orijentacija na razvoju motoričkih sposobnosti, promociji zdravlja kroz tjelesnu aktivnost i svakodnevno vježbanje kao paradigmu zdravog življenja. Također, vidimo da je velika razlika između zemalja u zastupljenosti tjednog broja sati redovne nastave tjelesne i zdravstvene kulture.
tjelesna i zdravstvena kultura; glavni ciljevi; kurikulum; program; tjedni broj sati; komparacija europskih zemalja
nije evidentirano
engleski
Situation in and differences among some countries in Europe concerning their physical education curricula
nije evidentirano
physical education; main goals; curriculum; programme; number of weekly lessons; comparison of European countries
nije evidentirano