Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 381613

Istraživanje strategija čitanja mlađih učenika englskoga kao stranog jezika: izrada instrumenta


Pavičić Takač, Višnja; Radišić, Mirna
Istraživanje strategija čitanja mlađih učenika englskoga kao stranog jezika: izrada instrumenta // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 17 (2007), 1; 70-78 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


Naslov
Istraživanje strategija čitanja mlađih učenika englskoga kao stranog jezika: izrada instrumenta
(Young Learners' Reading Strategies in English as a Foreign Language: Development of a Measuring Instrument)

Autori
Pavičić Takač, Višnja ; Radišić, Mirna

Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 17 (2007), 1; 70-78

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Upitnik; strategije čitanja; engleski kao strani jezik; rano učenje; faktorska analiza
(Questionnaire; reading strategies; English as a foreign language; early language learning; factor analysis)

Sažetak
U radu se opisuje postupak izrade upitnika o strategijama čitanja na engleskom kao stranom jeziku primjerenoga učenicima mlađe školske dobi. Detaljno se opisuje provedena eksploratorna faktorska analiza čiji je cilj bio poboljšanje mjernoga instrumenta, kao i ispitivanje povezanosti varijabli. Također je provedena i analiza pouzdanosti. Temeljem dobivenih rezultata predložena je tipologija strategija čitanja koja uvažava uzrast i kognitivne sposobnosti učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek,
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek