Odnos percipiranih i stvarnih strategija poučavanja vokabulara stranoga jezika (CROSBI ID 147492)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Pavičić, Višnja
hrvatski
Odnos percipiranih i stvarnih strategija poučavanja vokabulara stranoga jezika
Odnos učenikove percepcije i nastavnikovih strategija poučavanja vokabulara jedan je od važnih čimbenika koji mogu doprinositi uspješnosti poučavanja vokabulara stranoga jezika. Istraživanje prikazano u ovome članku provedeno je kako bi se rasvijetlila interakcija između percipiranih i stvarnih strategija poučavanja vokabulara. Spoznaja o prirodi te interakcije nastavnicima može pomoći u osvješćivanju i vrednovanju vlastite uloge u procesu učenja i usvajanja vokabulara u uvjetima formalne nastave.
strategije poučavanja vokabulara; engleski kao strani jezik; percepcija; upitnik
nije evidentirano
engleski
Relationship between perceived and real foreign language vocabulary teaching strategies
nije evidentirano
vocabulary teaching strategies; English as a foreign language; perception; questionnaire
nije evidentirano