Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 381611

Odnos percipiranih i stvarnih strategija poučavanja vokabulara stranoga jezika


Pavičić, Višnja
Odnos percipiranih i stvarnih strategija poučavanja vokabulara stranoga jezika // Život i škola, 11 (2004), 1; 57-67 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


Naslov
Odnos percipiranih i stvarnih strategija poučavanja vokabulara stranoga jezika
(Relationship between perceived and real foreign language vocabulary teaching strategies)

Autori
Pavičić, Višnja

Izvornik
Život i škola (0044-4855) 11 (2004), 1; 57-67

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Strategije poučavanja vokabulara; engleski kao strani jezik; percepcija; upitnik
(Vocabulary teaching strategies; English as a foreign language; perception; questionnaire)

Sažetak
Odnos učenikove percepcije i nastavnikovih strategija poučavanja vokabulara jedan je od važnih čimbenika koji mogu doprinositi uspješnosti poučavanja vokabulara stranoga jezika. Istraživanje prikazano u ovome članku provedeno je kako bi se rasvijetlila interakcija između percipiranih i stvarnih strategija poučavanja vokabulara. Spoznaja o prirodi te interakcije nastavnicima može pomoći u osvješćivanju i vrednovanju vlastite uloge u procesu učenja i usvajanja vokabulara u uvjetima formalne nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Višnja Pavičić Takač, (208841)