Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odnos percipiranih i stvarnih strategija poučavanja vokabulara stranoga jezika (CROSBI ID 147492)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Pavičić, Višnja Odnos percipiranih i stvarnih strategija poučavanja vokabulara stranoga jezika // Život i škola = Life and school, 11 (2004), 1; 57-67

Podaci o odgovornosti

Pavičić, Višnja

hrvatski

Odnos percipiranih i stvarnih strategija poučavanja vokabulara stranoga jezika

Odnos učenikove percepcije i nastavnikovih strategija poučavanja vokabulara jedan je od važnih čimbenika koji mogu doprinositi uspješnosti poučavanja vokabulara stranoga jezika. Istraživanje prikazano u ovome članku provedeno je kako bi se rasvijetlila interakcija između percipiranih i stvarnih strategija poučavanja vokabulara. Spoznaja o prirodi te interakcije nastavnicima može pomoći u osvješćivanju i vrednovanju vlastite uloge u procesu učenja i usvajanja vokabulara u uvjetima formalne nastave.

strategije poučavanja vokabulara; engleski kao strani jezik; percepcija; upitnik

nije evidentirano

engleski

Relationship between perceived and real foreign language vocabulary teaching strategies

nije evidentirano

vocabulary teaching strategies; English as a foreign language; perception; questionnaire

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11 (1)

2004.

57-67

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Filologija