Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi učitelja i roditelja o razvoju privatnog i alternativnog osnovnog školstva u Republic Hrvatskoj (CROSBI ID 147464)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Rajić, Višnja Stavovi učitelja i roditelja o razvoju privatnog i alternativnog osnovnog školstva u Republic Hrvatskoj // Odgojne znanosti, 10 (2008), 2 (16); 329-348

Podaci o odgovornosti

Rajić, Višnja

hrvatski

Stavovi učitelja i roditelja o razvoju privatnog i alternativnog osnovnog školstva u Republic Hrvatskoj

Privatne i alternativne škole prethodile su državnim školama u većini zemalja. Takav oblik obrazovanja neometano se razvijao u većini Zapadnoeuropskih zemalja dok je u Hrvatskoj njihov razvoj bio u potpunosti prekinut u drugoj polovici 20. stoljeća. Početkom demokratizacije i promjena u hrvatskom društvu započeo je ponovni razvoj privatnog i alternativnog školstva. Cilj istraživanja bio je stavove učitelja primarnog obrazovanja, učitelja predmetne nastave i roditelja čija djeca pohađaju osnovnu školu o privatnim i alternativnim osnovnim školama. Isto tako učitelja primarnog obrazovanja, predmetne nastave i roditelja o sami su procjenili stupanj poznavanja alternativnih pedagoških koncepcija, te informiranosti učitelja primarnog obrazovanja, predmetne nastave i roditelja o privatnim i alternativnim školama nakon 15– ak godina njihova postojanja u Republici Hrvatskoj. Isto tako, provjereno je mišljenje učitelja primarnog obrazovanja, predmetne nastave i roditelja o pretpostavkama za razvoj privatnih i alternativnih škola. Rezultati istraživanja pokazuju da učitelji primarnog obrazovanja, učitelji predmetne nastave i roditelji slabo poznaju alternativne pedagoške koncepcije i da su slabo informirani o alternativnim i privatnim školama. Svi ispitanici mišljenja su da su male šanse za razvoj i povećanje broja privatnih i alternativnih škola u idućih deset godina.

privatne škole; alternativne škole; učitelji primarnog obrazovanja; učitelji predmetne nastave; roditelji; informiranost

nije evidentirano

engleski

Teachers' and parents' attitudes towards the development of private and alternative primary education in the Republic of Croatia

nije evidentirano

private schools; alternative schools;; primary school teachers; secundary school teachers; parents; level of information

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (2 (16))

2008.

329-348

objavljeno

1846-1204

Povezanost rada

Pedagogija