Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 381407

Assessing Young Foreign Language Learners - A Croatian Perspective


Bagarić, Vesna; Pavičić Takač, Višnja
Assessing Young Foreign Language Learners - A Croatian Perspective // Lehrerkompetenzen und Lernerfolge im frühen Fremdsprachenunterricht/Teacher Competences and Successful Learning in Early Foreign Language Classrooms/Compétences des enseignants et succés d´apprentissage en langues vivantes á l´école primaire / Sarter, Heidemarie (ur.).
Aachen: Shaker Verlag, 2008. str. 87-102


Naslov
Assessing Young Foreign Language Learners - A Croatian Perspective

Autori
Bagarić, Vesna ; Pavičić Takač, Višnja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Lehrerkompetenzen und Lernerfolge im frühen Fremdsprachenunterricht/Teacher Competences and Successful Learning in Early Foreign Language Classrooms/Compétences des enseignants et succés d´apprentissage en langues vivantes á l´école primaire

Urednik/ci
Sarter, Heidemarie

Izdavač
Shaker Verlag

Grad
Aachen

Godina
2008

Raspon stranica
87-102

ISBN
978-3-8322-6729-2

Ključne riječi
Assessment, young learners, English as a foreign language, German as a foreign language, questionnaire, statistical analysis

Sažetak
U ovome se članku, nakon uvodnoga pregleda suvremenih istraživanja o vrjednovanju učenika mlađe školske dobi, prikazuju i tumače rezultati istraživanja pristupa vrjednovanju mlađih učenika engleskoga i njemačkoga jezika u Hrvatskoj. Cilj istraživanja bio je utvrditi koja su vjerovanja učitelja, odnosno kako percipiraju vlastiti pristup vrjednovanju. Rezultati ukazuju na činjenicu da nastavnici stranih jezika u Hrvatskoj imaju zadovoljavajuću razinu znanja o svrsi, metodama i postupcima vrjednovanja učenika mlađe školske dobi. U zaključku se raspravlja o ključnim teorijskim i praktičnim pitanjima proizašlim iz ovoga istraživanja, te se predlažu mogući smjerovi daljnjih istraživanja.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
130-0000000-0790 - Razvijanje učenikove samostalnosti uz pomoć Europskog jezičnog portfolija (EJP) (Yvonne Vrhovac, )

Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek