Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Sustav podrške marketing-odlučivanju baziran na teoriji igara (CROSBI ID 147325)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Dukić, Gordana ; Turkalj, Davorin ; Sesar, Mate Sustav podrške marketing-odlučivanju baziran na teoriji igara // Ekonomski vjesnik, XXI (2008), 1-2; 75-81

Podaci o odgovornosti

Dukić, Gordana ; Turkalj, Davorin ; Sesar, Mate

hrvatski

Sustav podrške marketing-odlučivanju baziran na teoriji igara

Kvantitativne metode i modeli mogu se primijeniti u brojnim područjima marketing-odlučivanja. Izbor optimalne strategije pri reklamiranju proizvoda jedan je od problema s kojima se marketing-management često susreće. Upotreba modela razvijenih u okviru teorije igara značajno olakšava pronalaženje rješenja konfliktnih situacija do kojih pri tome dolazi. Sustav podrške odlučivanja prezentiran u ovom radu utemeljen je na pretpostavci da u igri sudjeluju dvije suprotstavljene strane. S ciljem unapređenja procesa odlučivanja, u polazni model inkorporirana je računalna simulacija postotnih promjena udjela na tržištu, koje predstavljaju elemente matrice plaćanja. Pretpostavljeno je da slučajne varijable koje ih reprezentiraju slijede normalnu razdiobu. Procjenu njihovih parametara potrebno je izvršiti na temelju relevantnih podataka. Posebno mjesto u rješavanju i analizi predloženog modela zauzimaju informacijske tehnologije, odnosno računalo i odgovarajuće programske aplikacije. Takva njihova primjena i predstavlja osnovnu značajku sustava podrške odlučivanju.

sustav podrške odlučivanju; marketing-management; teorija igara; parametri normalne razdiobe; relevantni podaci; računalna simulacija

nije evidentirano

engleski

System of Marketing Deciding Support Based on Game Theory

nije evidentirano

system of support decision; marketing-management; game theory; parameters of normal distribution; relevant data; computer simulation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XXI (1-2)

2008.

75-81

objavljeno

0353-359X

Povezanost rada

Ekonomija