Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Replikacija eksperimenata u vrednovanju sustava e-učenja (CROSBI ID 352067)

Ocjenski rad | diplomski rad

Zulim, Natalija Replikacija eksperimenata u vrednovanju sustava e-učenja / Stankov, Slavomir (mentor); Grubišić, Ani (neposredni voditelj). Split, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, . 2008

Podaci o odgovornosti

Zulim, Natalija

Stankov, Slavomir

Grubišić, Ani

hrvatski

Replikacija eksperimenata u vrednovanju sustava e-učenja

Replikacija eksperimenta se često proučava. S obzirom na raširenu uporabu u raznim područjima primjene, čini se da ipak nedostaje istraživanja i sistematskih rasprava o značenju i rezultatima replikacije. Jedan od razloga je što kod oblikovanja replikacije su mogući različiti scenariji pa je teško objediniti sve te slučajeve u jedinstveni, univezalni model. U ovom radu je opisan Bayesov hijerarhijski model kao vrijedan alat u oblikovanju uspješnih replikacija. Sakupljeni su i sistematizirani razni mogući ciljevi replikacije na temelju kojih se definiraju različita ali precizna značenja uspješno oblikovane replikacije. Kako je eksperiment istraživački proces koji ima više faza opisali smo pojedinu fazu kod provođenja eksperimenta i replikacije. Iznesen je primjer dvaput ponovljenog eksperimenta koji se bavi ocjenjivanjem nastavne učinkovitosti korištenja razvojno-simulacijskog modela za poučavanje studenata informatike o upravljanju projektima razvoja računalne podrške. S obzirom da su sustavi e-učenja sve prisutniji u procesu učenja i poučavanja a isto tako utječu na znanje učenika, dobro je takve sustave vrednovati da bi se odredila njihova učinkovitost. Proveli smo istraživanje o vrednovanju učinkovitosti inteligentnog tutorskog sustava xTEx-Sys kao posebne klase inteligentnih sustava e-učenja a time i sustava e-učenja.

eksperiment; replikacija; Bayesov hijerarhijski model; testiranje hipoteze; veličina učinka; e-učenje; inteligentni tutorski sustavi

nije evidentirano

engleski

Experiment Replication in Evaluation of E-Learning System's

nije evidentirano

experiment; replication; Bayesian hierarchical model; hypothesis testing; effect size; e-learning; inteligent tutoring systems

nije evidentirano

Podaci o izdanju

72

11.07.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Računarstvo