Kvaliteta života i strategijsko upravljanje marketingom u hrvatskome gospodarstvu (CROSBI ID 352057)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Lončarić, Dina
Grbac, Bruno
hrvatski
Kvaliteta života i strategijsko upravljanje marketingom u hrvatskome gospodarstvu
Složenost odnosa između marketinga i kvalitete života potaknula me na njegovo istraživanje. Prva istraživanja međuovisnosti marketinga i kvalitete života provela sam tijekom poslijediplomskog studija. U središtu toga istraživanja bila je kvaliteta života i blagostanje potrošača na tržištu Republike Hrvatske promatrana s gledišta stanovništva. Retultate toga istraživanja prezentirala sam u znanstvenom magistarskom radu, stoga je bilo logično nastaviti s predmetnim istraživanjem i dublje istražiti međuovisnost marketinga i kvalitete života u hrvatskome gospodarstvu, no ovoga puta s gledišta gospodarstva. U središtu je zanimanja razina implementacije filozofije marketinga kvalitete života u hrvatskim poduzećima s ciljem da se identificiraju mogućnosti za unapređenje potrošačkog blagostanja i kvalitete života.
kvaliteta života; hrvatsko gospodarstvo; strategijsko upravljanje marketingom
nije evidentirano
engleski
Quality of life and strategic marketing managment in croatian economy
nije evidentirano
quality of life; croatian economy; strategic marketing managment
nije evidentirano
Podaci o izdanju
306
29.07.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka