Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Turistički proizvod i njegova obilježja (CROSBI ID 37566)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Telišman-Košuta, Neda Turistički proizvod i njegova obilježja // Destinacijske menadžment kompanije. Priručnik za razumijevanje poslovanja i uspješni marketing / Stanić, Maja (ur.). Zagreb: Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA), 2008. str. 63-71

Podaci o odgovornosti

Telišman-Košuta, Neda

hrvatski

Turistički proizvod i njegova obilježja

Turistički proizvod je složen pojam i ovisi o različitim perspektivama iz kojih se promatra.On iz perspektive turista, turističke destinacije ili poduzetnika u turizmu ne izgleda jednako. Turistički proizvod se može promatrati u svojim različitim dimenzijama. Kao pojedinačan proizvod, proizvodna linija i proizvodni miks. Proizvodne linije mogu varirati u svojoj dužini, a proizvodni miks u širini proizvoda koje obuhvaćaju. Turistički proizvod može se razvijati u odnosu na različite razine kompleksnosti. Tako se turistički proizvod može sagledati kao osnovni proizvod, očekivani proizvod, podržavajući proizvod i prošireni proizvod. Turistički proizvodi u vrlo velikoj mjeri obuhvaćaju usluge, pa se u marketingu turističkih proizvoda mora voditi računa o četiri ključna obilježja usluga: neopipljivosti, neodvojivosti, varijabilnosti i potrošnosti. Svaki proizvod, pa tako i svaki turistički proizvod prolazi kroz faze svojeg životnog ciklusa: razvoj, uvođenje, rast, zrelost i pad. Da bi osigurali svoju perspektivu destinacije, poduzetnici moraju neprekidno razvijati i na tržište uvoditi nove proizvode.

turistički proizvod, osnovni turistički proizvod, očekivani turistički proizvod, podržavajući turistički proizvod, prošireni turistički proizvod

nije evidentirano

engleski

Tourist product and its characteristics

nije evidentirano

tourist product, base tourist product, expected tourist product, supporting tourist product, expanded tourist product

nije evidentirano

Podaci o prilogu

63-71.

objavljeno

Podaci o knjizi

Destinacijske menadžment kompanije. Priručnik za razumijevanje poslovanja i uspješni marketing

Stanić, Maja

Zagreb: Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA)

2008.

9789539943514

Povezanost rada

Ekonomija