Trgovačke marke- činitelj razvoja trgovačkih lanaca (CROSBI ID 352054)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Markov, Srđan
Grbac, Bruno
hrvatski
Trgovačke marke- činitelj razvoja trgovačkih lanaca
Stručnim magistarskim radom sa temom: Trgovačke marke- činitelj razvoja trgovačkih lanaca, analizirani su osnovni pojmovi koji su bili neophodni za istraživanje problema, predmeta i objekta israživanja te dokazivanje postavljene hipoteze da su evoluirane trgovačke marke činitelj rasta trgovačkih lanaca. Analiziran je problem istraživanja koji je sadržan u činjenici da trgovačke marke u Hrvatskoj nisu dodatno istražene te da trgovački lanci nisu u potpunosti prepoznali potencijal trgovačkih marki u svrhu ostvarivanja tržišnog rasta i evolutivnog razvoja. Trgovački lanci u svrhu daljnjeg razvoja će morati uložiti dodatna sredstva kako u poboljšanje kvalitete tako i u poboljšanje vizualnog identiteta svojih trgovačkih marki.
marke; trgovačke marke; trgovački lanci
nije evidentirano
engleski
Private brands- retail chaines development factor
nije evidentirano
brands; private brands; retail chaines
nije evidentirano
Podaci o izdanju
155
08.12.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka