Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Trgovačke marke- činitelj razvoja trgovačkih lanaca (CROSBI ID 352054)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Markov, Srđan Trgovačke marke- činitelj razvoja trgovačkih lanaca / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2008

Podaci o odgovornosti

Markov, Srđan

Grbac, Bruno

hrvatski

Trgovačke marke- činitelj razvoja trgovačkih lanaca

Stručnim magistarskim radom sa temom: Trgovačke marke- činitelj razvoja trgovačkih lanaca, analizirani su osnovni pojmovi koji su bili neophodni za istraživanje problema, predmeta i objekta israživanja te dokazivanje postavljene hipoteze da su evoluirane trgovačke marke činitelj rasta trgovačkih lanaca. Analiziran je problem istraživanja koji je sadržan u činjenici da trgovačke marke u Hrvatskoj nisu dodatno istražene te da trgovački lanci nisu u potpunosti prepoznali potencijal trgovačkih marki u svrhu ostvarivanja tržišnog rasta i evolutivnog razvoja. Trgovački lanci u svrhu daljnjeg razvoja će morati uložiti dodatna sredstva kako u poboljšanje kvalitete tako i u poboljšanje vizualnog identiteta svojih trgovačkih marki.

marke; trgovačke marke; trgovački lanci

nije evidentirano

engleski

Private brands- retail chaines development factor

nije evidentirano

brands; private brands; retail chaines

nije evidentirano

Podaci o izdanju

155

08.12.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija