Značenje udžbenika u nastavi likovne kulture u višim razredima osnovne škole (CROSBI ID 147257)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Pivac, Dunja
hrvatski
Značenje udžbenika u nastavi likovne kulture u višim razredima osnovne škole
Od školske godine 2006./07. udžbenik prvi put postaje obvezatan i za nastavni predmet likovna kultura u višim razredima osnovne škole (od 5. do 8. razreda) u Republici Hrvatskoj. Pojava i primjena udžbenika likovne kulture promiče ciljeve nacionalnog kurikuluma i potiče razvitak učeničkih postignuća i kompetencija, tj. utječe na realizaciju predmetnog kurikuluma, na organizaciju učenja, na uloge učenika i učitelja te na ustrojstvo cjelokupnog rada u školi. Unatoč uobičajenom, tradicionalnom pristupu primjeni udžbenika i u nastavi likovne kulture, očekuje se da uvođenje i uporaba udžbenika u nastavi spomenutog nastavnog predmeta na početku 21. stoljeća pridonese unaprjeđenju odgojno-obrazovnog procesa s gledišta suvremenih, poglavito psiholoških, pedagoških i didaktičkih spoznaja te realizaciji različitih nastavnih metoda, oblika i strategija, poznatih pod zajedničkim nazivom otvorena nastava.
udžbenik; nastava likovne kulture; učenje; otvorena nastava
nije evidentirano
engleski
Significance of Textbooks in Art Classes in Higher Grades of Elementary School
nije evidentirano
textbook; teaching art; learning; open class
nije evidentirano