Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Značenje udžbenika u nastavi likovne kulture u višim razredima osnovne škole (CROSBI ID 147257)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Pivac, Dunja Značenje udžbenika u nastavi likovne kulture u višim razredima osnovne škole // Napredak (Zagreb), 149 (2008), 4; 460-469

Podaci o odgovornosti

Pivac, Dunja

hrvatski

Značenje udžbenika u nastavi likovne kulture u višim razredima osnovne škole

Od školske godine 2006./07. udžbenik prvi put postaje obvezatan i za nastavni predmet likovna kultura u višim razredima osnovne škole (od 5. do 8. razreda) u Republici Hrvatskoj. Pojava i primjena udžbenika likovne kulture promiče ciljeve nacionalnog kurikuluma i potiče razvitak učeničkih postignuća i kompetencija, tj. utječe na realizaciju predmetnog kurikuluma, na organizaciju učenja, na uloge učenika i učitelja te na ustrojstvo cjelokupnog rada u školi. Unatoč uobičajenom, tradicionalnom pristupu primjeni udžbenika i u nastavi likovne kulture, očekuje se da uvođenje i uporaba udžbenika u nastavi spomenutog nastavnog predmeta na početku 21. stoljeća pridonese unaprjeđenju odgojno-obrazovnog procesa s gledišta suvremenih, poglavito psiholoških, pedagoških i didaktičkih spoznaja te realizaciji različitih nastavnih metoda, oblika i strategija, poznatih pod zajedničkim nazivom otvorena nastava.

udžbenik; nastava likovne kulture; učenje; otvorena nastava

nije evidentirano

engleski

Significance of Textbooks in Art Classes in Higher Grades of Elementary School

nije evidentirano

textbook; teaching art; learning; open class

nije evidentirano

Podaci o izdanju

149 (4)

2008.

460-469

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija