Metodološka izobrazba kao pretpostavka kvalitete učiteljske profesije (s posebnim osvrtom na istraživački projekt: Strukturalne razlike u morfološkim karakteristikama i motoričkim sposobnostima između dječaka i djevojčica od I. do IV. razreda osnovne škole) (CROSBI ID 545208)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Pejčić, A. ; Uzelac, V.
hrvatski
Metodološka izobrazba kao pretpostavka kvalitete učiteljske profesije (s posebnim osvrtom na istraživački projekt: Strukturalne razlike u morfološkim karakteristikama i motoričkim sposobnostima između dječaka i djevojčica od I. do IV. razreda osnovne škole)
Cilj istraživanja bio je utvrditi strukturalne razlike u morfološkim značajkama i motoričkim sposobnostima 348 dječaka i 307 djevojčica OŠ Kraljevica i OŠ Kozala. Rezultati su pokazali da u cijelom sustavu primijenjenih morfoloških i motoričkih varijabli postoje statistički značajne razlike. Podaci o strukturalnim razlikama morfoloških i motoričkih obilježja u odnosu na spol, biti će učiteljima od velike koristi za racionalizaciju i operacionalizaciju procesa nastave tjelesne i zdravstvene kulture.
morfološke karakteristike; motoričke sposobnosti; razlike; djeca od 7-10 god
nije evidentirano
engleski
Metodološka izobrazba kao pretpostavka kvalitete učiteljske profesije (s posebnim osvrtom na istraživački projekt: Strukturalne razlike u morfološkim karakteristikama i motoričkim sposobnostima između dječaka i djevojčica od I. do IV. razreda osnovne škole)
nije evidentirano
morfološke karakteristike; motoričke sposobnosti; razlike; djeca od 7-10 god
nije evidentirano
Podaci o prilogu
213-216.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
15. ljetna škola kineziologa Reapublike Hrvatske
Vladimir Findak
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)
953-95082-1-5
Podaci o skupu
Kvaliteta rada u područjima edukacije, sporta i sportske rekreacije
predavanje
20.06.2006-25.06.2006
Rovinj, Hrvatska