Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Argumentacijski diskurs srednjoškolaca (CROSBI ID 147053)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Nemeth-Jajić, Jadranka Argumentacijski diskurs srednjoškolaca // Hrvatski, 1 (2003), 1-2; 49-62

Podaci o odgovornosti

Nemeth-Jajić, Jadranka

hrvatski

Argumentacijski diskurs srednjoškolaca

Argumentacijski diskurs srednjoškolaca promatra se u okvirima interakcijskog pristupa jeziku na korpusu tekstova pismenoga rada na završnom ispitu iz hrvatskoga jezika jer su to raspravljački tipovi tekstova u kojima se traži argumentacijsko razvijanje teme. Struktura toga diskursa zasnovana je na temi, a analiza njegovih obilježja, koja proizlaze iz odnosa teksta i teme, pokazala je da se ti tekstovi usmjeravaju prema znanstvenome i prema literarnom modelu. Zahtjev za argumentacijskim razvijanjem teme čini da je znanstveni model argumentacijskom diskursu srednjoškolskih učenika imanentan, dok literarni model djeluje više izvana kao način izražavanja prisutan u učenikovoj svijesti i potaknut školovanjem.

argumentacijski diskurs srednjoškolaca; znanstveni model teksta; literarni model teksta

nije evidentirano

engleski

THE ARGUMENTATIVE DISCOURSE OF THE SECONDARY SCHOOL STUDENTS

nije evidentirano

argumentative discourse of secondary school students; scienticif model of a text; literary model of a text

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1-2)

2003.

49-62

objavljeno

1845-8793

1849-1006

Povezanost rada

Filologija