izvor podataka: crosbi
!
Zadržavanje emocionalnog doživljaja prirode kroz sustav obrazovanja – preduvijet cjeloživotnog učenja za održivi razvoj. (CROSBI ID 37497)
Prilog u knjizi | ostalo
Sušić, Goran ; Radek, Vesna
Zadržavanje emocionalnog doživljaja prirode kroz sustav obrazovanja – preduvijet cjeloživotnog učenja za održivi razvoj. // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj / Uzelac, V., Vujičić, L. (ur.). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, 2008. str. 75-84
Podaci o odgovornosti
Sušić, Goran ; Radek, Vesna
hrvatski
Zadržavanje emocionalnog doživljaja prirode kroz sustav obrazovanja – preduvijet cjeloživotnog učenja za održivi razvoj.
Razmotrena je uloga obrazovanja u razumijevanju prirode i prihvaćanju sustava održivog razvoja.
priroda, obrazovanje, održiv razvoj
nije evidentirano
engleski
Keeping the emotional sensation on nature through the educational system - the prerequisite for the longlife learning for the sustainable development.
nije evidentirano
nature, education, sustainable development
nije evidentirano
Podaci o prilogu
75-84.
objavljeno
Podaci o knjizi
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
Uzelac, V., Vujičić, L.
Rijeka: Sveučilište u Rijeci
2008.
978-953-98445-6-9
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove