Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 378759

Strategije suočavanja sa stresom i školski uspjeh kod učenika s višim i nižim strahom od škole i ispitivanja


Mihaljević, Šimica; Rijavec, Majda
Strategije suočavanja sa stresom i školski uspjeh kod učenika s višim i nižim strahom od škole i ispitivanja // Napredak (Zagreb), 149 (2008), 2; 183-194 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 378759 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategije suočavanja sa stresom i školski uspjeh kod učenika s višim i nižim strahom od škole i ispitivanja
(Strss Management Strategies and School Performance in Students with High and Low Fear of School and Examinations)

Autori
Mihaljević, Šimica ; Rijavec, Majda

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 149 (2008), 2; 183-194

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
strah od ispitivanja; suočavanje sa stresom; školski uspjeh
(fear of examinations; stress management; school performance)

Sažetak
Cilj istraživanja bio je utvrditi razlike u suočavanju sa stresom zbog neuspjeha u školi i školskom uspjehu kod učenika višeg i nižeg straha od škole i ispitivanja. Istraživanje je provedeno na uzorku od 261 učenika od četvrtog do sedmog razreda u jednoj zagrebačkoj osnovnoj školi. Utvrđene su značajne razlike između učenika visokoga i niskoga straha od škole i ispitivanja. Učenici s visokim strahom od ispitivanja imaju lošije strategije suočavanja sa stresom zbog loše ocjene što znači da češće pokazuju negativne emocije, agresiju i ljutnju prema drugima, zaboravljaju lošu ocjenu i traže socijalnu podršku u odnosu na učenike s niskim strahom od ispitivanja. Učenici s većim strahom od ispitivanja (dimenzija psihosomatski simptomi i izbjegavanje škole) također postižu slabiji školski uspjeh.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-0342618-2193 - Odrednice optimalnog razvoja i psihološke dobrobiti adolescenata (Brdar, Ingrid, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Majda Rijavec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mihaljević, Šimica; Rijavec, Majda
Strategije suočavanja sa stresom i školski uspjeh kod učenika s višim i nižim strahom od škole i ispitivanja // Napredak (Zagreb), 149 (2008), 2; 183-194 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Mihaljević, Š. & Rijavec, M. (2008) Strategije suočavanja sa stresom i školski uspjeh kod učenika s višim i nižim strahom od škole i ispitivanja. Napredak (Zagreb), 149 (2), 183-194.
@article{article, year = {2008}, pages = {183-194}, keywords = {strah od ispitivanja, suo\v{c}avanje sa stresom, \v{s}kolski uspjeh}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {149}, number = {2}, issn = {1330-0059}, title = {Strategije suo\v{c}avanja sa stresom i \v{s}kolski uspjeh kod u\v{c}enika s vi\v{s}im i ni\v{z}im strahom od \v{s}kole i ispitivanja}, keyword = {strah od ispitivanja, suo\v{c}avanje sa stresom, \v{s}kolski uspjeh} }
@article{article, year = {2008}, pages = {183-194}, keywords = {fear of examinations, stress management, school performance}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {149}, number = {2}, issn = {1330-0059}, title = {Strss Management Strategies and School Performance in Students with High and Low Fear of School and Examinations}, keyword = {fear of examinations, stress management, school performance} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Social Services Abstracts
  • Sociological Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font