Primjena marketinga u politici (CROSBI ID 351889)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Brala, Martina
Grbac, Bruno
First, Ivana
hrvatski
Primjena marketinga u politici
Cilj ovog rada je prikaz marketinga u službi politike, njegovih osnovnih značajki, tehnika i metoda koje se koriste u predizbornim kampanjama. Kada je riječ o marketingu u politici, on je usmjeren na političko tržište, dok se političko tržište odnosi na političku javnost ili građane, te se bavi promocijom stranaka i kandidata. Maksimalno pojednostavljeno, marketing u politici nije ništa drugo do upravljački proces čiji je cilj da putem oblikovanja ponude i razmjene političkog proizvoda, koji ima neku vrijednost izraženu u političkim programima, proda na političkom tržištu uz zadovoljavanje interesa birača.
politika; marketing; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Marketing application in politics
nije evidentirano
politics; marketing; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
29
13.10.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka