Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 378084

Etičnost u oglašavanju alkoholnih pića i duhanskih proizvoda


Korić, Andrea
Etičnost u oglašavanju alkoholnih pića i duhanskih proizvoda 2008., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Etičnost u oglašavanju alkoholnih pića i duhanskih proizvoda
(Ethics in advertising alcoholic and tobacco products)

Autori
Korić, Andrea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
13.10.

Godina
2008

Stranica
39

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Etika; oglašavanje; društvo
(Ethics; advertising; society)

Sažetak
Cilj ovog rada je objasniti pojam i primjenu poslovne etike u poduzećima, s posebnim naglskom na hrvatska poduzeća. Unutar posovne etike, istražiti etičnost u marketinškim praksama, pobliže istražiti pojavu etičnosti u elementima marketinškog miksa i definirati društvenu odgovornost marketinga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka