Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 378074

Odnosi s javnošću Riječkog karnevala u funkciji stvaranja pozitivnog imidža grada Rijeke


Pletikosa, Vanja
Odnosi s javnošću Riječkog karnevala u funkciji stvaranja pozitivnog imidža grada Rijeke 2008., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


Naslov
Odnosi s javnošću Riječkog karnevala u funkciji stvaranja pozitivnog imidža grada Rijeke
(The role of public relations of Carnival in Rijeka in creating city of Rijeka positive image)

Autori
Pletikosa, Vanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
26.06.

Godina
2008

Stranica
35

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Odnosi s javnošću; Riječki karneval; imidž
(Public relations; Rijeka carnival; image)

Sažetak
U radu će se pokušati dokazati hipoteza na primjeru Riječkog karnevala o važnosti upravljanja odnosima s javnošću kao jednim od oblika komunikacije. Potrebno je dokazati kako odnosi s javnošću utječu na stvaranje marke i pozitivnog imidža subjekta, te kako višestruko smanjuju troškove u odnosu na direktno oglašavanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka