Odnosi s javnošću Riječkog karnevala u funkciji stvaranja pozitivnog imidža grada Rijeke (CROSBI ID 351881)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Pletikosa, Vanja
Grbac, Bruno
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Odnosi s javnošću Riječkog karnevala u funkciji stvaranja pozitivnog imidža grada Rijeke
U radu će se pokušati dokazati hipoteza na primjeru Riječkog karnevala o važnosti upravljanja odnosima s javnošću kao jednim od oblika komunikacije. Potrebno je dokazati kako odnosi s javnošću utječu na stvaranje marke i pozitivnog imidža subjekta, te kako višestruko smanjuju troškove u odnosu na direktno oglašavanje.
odnosi s javnošću; Riječki karneval; imidž
nije evidentirano
engleski
The role of public relations of Carnival in Rijeka in creating city of Rijeka positive image
nije evidentirano
public relations; Rijeka carnival; image
nije evidentirano
Podaci o izdanju
35
26.06.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka