Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 378043

Marketing na mjestu prodaje u hrvatskim poduzećima


Pejaković, Martina
Marketing na mjestu prodaje u hrvatskim poduzećima 2008., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


Naslov
Marketing na mjestu prodaje u hrvatskim poduzećima
(Merchandising in Croatian Companies)

Autori
Pejaković, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
17.10.

Godina
2008

Stranica
31

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Marketing; hrvatska poduzeća; potrošači
(Marketing; croatian companies; consumers)

Sažetak
Cilj ovog rada je upoznavanje sa samom riječi marketinga na prodajnom mjestu te način i gdje se provodi, jer se svaki dan susrećemo s time, a nismo toga ni svjesni, odnosno mnogi ni ne znaju za taj pojam i što to znači.Iz svrhe rada proizlazi hipoteza rada koja glasi: učinkovitost marketinga na prodajnom mjestu i važnost koja se pridaje njemu u prodavaonicama u znatnoj mjeri utječe na potrošače prilikom kupnje proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka