Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 378024

Oglašavanje turističkog proizvoda Maistre


Mattossovich, Emanuela
Oglašavanje turističkog proizvoda Maistre 2008., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


Naslov
Oglašavanje turističkog proizvoda Maistre
(Advertising of tourist product Maistra)

Autori
Mattossovich, Emanuela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
17.10.

Godina
2008

Stranica
30

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Oglašavanje; turizam; Maistra
(Advertising; tourism; Maistra)

Sažetak
Oglašavanje se treba promatrati kao investiciju i pridati mu jednaku važnost kao što ima bilo koja druga materijalna investicija bez koje opstanak na tržištu ne bi bio moguć.Pogled mora stalno biti usmjeren prema naprijed, radi otkrivanja novih mogućnosti u nezadovoljenim, a često i nedovoljno sagledanim potrebama tržišta. Stog ase postavlja hipoteza da je bitno analizirati i istražiti potrebe tržišta kako bi Maistra postala prvoklasno i prepoznatljivo poduzeće na istarskoj obali koja će se uz pružanje svog turističkog proizvida pozicionirati među najbolja turistička poduzeća Mediterana.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka