Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suradničko učenje u razrednoj nastavi (CROSBI ID 146589)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Reić Ercegovac, Ina ; Jukić, Tonća Suradničko učenje u razrednoj nastavi // Život i škola = Life and school, 20 (2008), 2; 69-80

Podaci o odgovornosti

Reić Ercegovac, Ina ; Jukić, Tonća

hrvatski

Suradničko učenje u razrednoj nastavi

Cilj ovog istraživanja bio je ispitati koliko često i u kojim nastavnim predmetima učitelji primjenjuju suradničko učenje te koje čimbenike percipiraju ograničavajućima u njegovoj primjeni. U istraživanju je sudjelovalo 50 učiteljica razredne nastave, a primijenjen je upitnik koji je konstruiran za potrebe ovog ispitivanja. Dobiveni rezultati upućuju na općenito nedostatnu primjenu suradničkog učenja kao i na njegovu različitu zastupljenost u pojedinim nastavnim predmetima. Nadalje, pokazalo se da od svih istraživanjem zahvaćenih čimbenika koji učitelje ograničavaju u primjeni suradničkog učenja, materijalni uvjeti rada predstavljaju najčešću prepreku za ostvarivanje rada u suradničkim skupinama.

suradničko učenje; razredna nastava; ograničenja primjene suradničkog učenja

nije evidentirano

engleski

Cooperative learning in class teaching

nije evidentirano

cooperative learning; class teaching; limiting factors for cooperative learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

20 (2)

2008.

69-80

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice