Suradničko učenje u razrednoj nastavi (CROSBI ID 146589)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Reić Ercegovac, Ina ; Jukić, Tonća
hrvatski
Suradničko učenje u razrednoj nastavi
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati koliko često i u kojim nastavnim predmetima učitelji primjenjuju suradničko učenje te koje čimbenike percipiraju ograničavajućima u njegovoj primjeni. U istraživanju je sudjelovalo 50 učiteljica razredne nastave, a primijenjen je upitnik koji je konstruiran za potrebe ovog ispitivanja. Dobiveni rezultati upućuju na općenito nedostatnu primjenu suradničkog učenja kao i na njegovu različitu zastupljenost u pojedinim nastavnim predmetima. Nadalje, pokazalo se da od svih istraživanjem zahvaćenih čimbenika koji učitelje ograničavaju u primjeni suradničkog učenja, materijalni uvjeti rada predstavljaju najčešću prepreku za ostvarivanje rada u suradničkim skupinama.
suradničko učenje; razredna nastava; ograničenja primjene suradničkog učenja
nije evidentirano
engleski
Cooperative learning in class teaching
nije evidentirano
cooperative learning; class teaching; limiting factors for cooperative learning
nije evidentirano