Oblikovanje upravljanja odnosa s kupcima u trgovačkim društvima za zaštitu na radu (CROSBI ID 146104)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mance, Ivan ; Mance, Erna
hrvatski
Oblikovanje upravljanja odnosa s kupcima u trgovačkim društvima za zaštitu na radu
Provedenim istraživanjem, a na temelju postavljenih hipoteza, željelo se proanalizirati poznavanje i rasprostranjenost koncepta upravljanja odnosa s klijentima u trgovačkim društvima za zaštitu na radu. Kako ista daju određeni oblik usluge na tržištu svakako bi morala raditi na podizanju kvalitete te usluge, ne samo radi povećanja vlastite profitabilnosti, već i radi same usluge koja u predmetnom slučaju čini visoko stručne poslove u području radne sigurnosti. U radu će se nakon provedenog istraživanja dati jednoznačni model oblikovanja CRM strategije za trgovačka društva za zaštitu na radu, a koji može sadržavati temelj u poslovanju svih trgovačkih društava za zaštitu na radu u RH. Zaključno će se dati prijedlozi za nastavak istraživanja, kao i dodatne smjernice za uspješno definiranje CRM strategije u trgovačkim društvima za zaštitu na radu.
upravljanje odnosa s kupcima; menadžment; oblikovanje; sigurnost; trgovačka društva za zaštitu na radu
nije evidentirano
engleski
Design of customer relationship management in occupational safety companies
nije evidentirano
CRM; management; modeling; safety; safety at work companies
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51 (2)
2009.
93-103
objavljeno
0350-6886
Povezanost rada
Temeljne tehničke znanosti, Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti