Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

KONVERGENCIJA MEDIJA I PROMJENE U NJIHOVOJ ORGANIZACIJI I MENADŽMENTU (CROSBI ID 146080)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Brautović, Mato ; Cvjetinović, Goran KONVERGENCIJA MEDIJA I PROMJENE U NJIHOVOJ ORGANIZACIJI I MENADŽMENTU // Medijski dijalozi, 1 (2008), 1; 27-35

Podaci o odgovornosti

Brautović, Mato ; Cvjetinović, Goran

hrvatski

KONVERGENCIJA MEDIJA I PROMJENE U NJIHOVOJ ORGANIZACIJI I MENADŽMENTU

Due to the changing structure of media users, and the widely spread Internet usage, more and more media have turned to convergence. Media convergence can be manifested in various forms, stretching from interconnected media promotion to the integrated newsroom of several media. This occurrence brings forward changes in media organization and management. These changes occur in the newsroom organization, usage of different content distribution platforms and new marketing possibilities available to the media management officials. There are numerous objections to the media convergence, dominated by the criticism of profit as the main objective. However, media convergence is ethical at the level of individual ethical standards of owners, journalists and editors.

konvergencija; mediji; Internet; redakcija; korisnici medija

nije evidentirano

engleski

MEDIA CONVERGENCE AND CHANGES IN THEIR ORGANIZATION AND MANAGEMENT

nije evidentirano

Convergence; Media; Internet; Newsroom; Media Users

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1)

2008.

27-35

objavljeno

1800-7074

2536-5622

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice