Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izazovi uključivanja korisnika u obrazovanje i istraživanje na području socijalnog rada (CROSBI ID 543741)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Urbanc, K. Izazovi uključivanja korisnika u obrazovanje i istraživanje na području socijalnog rada // Korisnici kao iskustveni eksperti na području obrazovanja i istraživanja u socijalnom radu / Urbanc, K. (ur.). Zagreb: Studijski centar socijalnog rada, Pravni fakultet u Zagreb, 2008. str. 5-5

Podaci o odgovornosti

Urbanc, K.

hrvatski

Izazovi uključivanja korisnika u obrazovanje i istraživanje na području socijalnog rada

Biti uključen znači imati ravnopravnu poziciju pregovaranja, dogovaranja i interveniranja te ravnopravnu mogućnost sagledavanja iz vlastite perspektive. Uključivanje korisnika u istraživački projekt ili proces obrazovanja socijalnih radnika samo zato jer je to jedan od suvremenih zahtjeva dobre prakse, bez korijenitih promjena u načinu razmišljanja i odlučivanja predstavlja tokenizam, a ne inkluziju. Za inkluziju je potrebna priprema čitavog sustava, kako bi se « ; pripremio» ; teren za nove sudionike – u ovom slučaju, za korisnike. U praksi socijalnog rada, ako su korisnici već i uključeni, ovaj se proces pripreme često odvija nesvjesno, što ne znači nužno i u pravom smjeru, pogotovo kada je riječ o uključivanju korisnika koji pripadaju ranjivim i marginaliziranim skupinama. Stoga je važno da budući socijalni radnici u završnoj fazi svojeg obrazovanja dobiju mogućnost razviti dodatnu osjetljivost za participativni i osnažujući pristup korisnicima i njihovim idejama u smjeru razvijanja prakse koja će u većoj mjeri odražavati potrebe i inicijative korisnika, drugim riječima, prakse koja će biti po mjeri korisnika. S druge strane, uključivanje korisnika iz različitih korisničkih udruga kao aktivnih sudionika nastave na ovom kolegiju predstavlja dugoročno ulaganje u razvoj tzv. « ; terenskih nastavnih baza» ; čiji sudionici imaju uvida u sadržaj i proces obrazovanja socijalnih radnika te na temelju informiranog pristanka sudjeluju u planiranju nastave i to neposredno – intervenirajući u sam sadržaj i način izvođenja kolegija te posredno - dajući povratne informacije o učinkovitosti cjelokupnog procesa obrazovanja obzirom na kompetencije socijalnih radnika, kao završni ishod tog procesa.

korisnici; uključenost; obvrazovanje i istraživanje; socijalni rad

nije evidentirano

engleski

challenges of including users in education and research of social work

nije evidentirano

users; inclusion; education and research; social work

nije evidentirano

Podaci o prilogu

5-5.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Korisnici kao iskustveni eksperti na području obrazovanja i istraživanja u socijalnom radu

Urbanc, K.

Zagreb: Studijski centar socijalnog rada, Pravni fakultet u Zagreb

Podaci o skupu

Korisnici kao iskustveni eksperti na području obrazovanja i istraivanja u socijalnom radu

predavanje

23.09.2008-23.09.2008

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Socijalne djelatnosti