Uloga supervizije u edukaciji profesionalnih pomagača (CROSBI ID 543740)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Urbanc, K.
hrvatski
Uloga supervizije u edukaciji profesionalnih pomagača
Uloga supervizije u edukaciji profesionalnih pomagača Cilj radionice je omogućiti sudionicima razmjenu iskustava obzirom na osobna, profesionalna i institucionalna očekivanja od prakse psihosocijalnog rada u kontekstu različitih modela prakse u okviru kojih obavljaju svoje profesionalne uloge. U radionici će biti demonstrirana interaktivna vježba, temeljena na upotrebi kreativnih metoda i pristupa aktivnog učenja i kritičkog mišljenja. U edukaciji profesionalnih pomagača ova se aktivnost koristi u svrhu stjecanja uvida u sličnosti i razlike između osobnih, korisnikovih, institucijskih i javnih vrijednosti u radu na slučaju te u svrhu osvještavanja resursa koji su edukantima od pomoći u održavanju ravnoteže između ovih vrijednosti. Ove vještine važan su dio profesionalne kompetentnosti stručnjaka na području psihosocijalnog rada. Sama vježba može se koristiti u grupnom supervizijskom radu, a pogodna je i za samosuperviziju. Maksimalni broj sudionika je 30.
supervizija; edukacija; profesionalni pomagači
nije evidentirano
engleski
The role of supervision in the education of professional helpers
nije evidentirano
supervision; education; professional helpers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
21-21.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kvaliteta supervizije i supervizija za kvalitetu psihosocijalnog rada i obrazovanja
Ajduković, m.
Zagreb: Pravni fakultet zagreb, Studijski centar socijalnog rada i Društvo za psihološku pomoć
978-953-97320-8-8
Podaci o skupu
Kvaliteta supervizije i supervizija za kvalitetu psihosocijalnog rada i obrazovanja
ostalo
23.10.2008-25.10.2008
Opatija, Hrvatska