Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obrazovanje studenata socijalnog rada iz perspektive korisnika (CROSBI ID 543719)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Kletečki Radović, Marijana ; Delale, Eva Anđela Obrazovanje studenata socijalnog rada iz perspektive korisnika // Korisnici kao iskustveni eksperti na području obrazovanja i istraživanja u socijalnom radu. Zagreb, 2008

Podaci o odgovornosti

Kletečki Radović, Marijana ; Delale, Eva Anđela

hrvatski

Obrazovanje studenata socijalnog rada iz perspektive korisnika

Obrazovanje socijalnih radnika prepoznaje se po velikom udjelu iskustvenog i praktičnog rada tijekom obrazovanja, a sve veći izazov postaje istraživanje i artikuliranje uloge korisnika u obrazovanju studenata te stvaranje preduvjeta za partnerstvo korisnika studentske prakse i fakulteta. U radu su predstavljeni rezultati kvalitativne evaluacije terenske prakse studenata druge godine socijalnog rada provedene sa 56 korisnika. Korisnici su članovi udruga i/ili ustanova osoba s invaliditetom. Svrha evaluacije bila je uključiti korisnike u vrednovanje programa i ispitati kako doživljavaju program studentske prakse. Ciljevi istraživanja bili su steći uvid u motivaciju korisnika za sudjelovanje u programu studentske prakse, u njihove prijedloge za poboljšanje programa i što kvalitetniju uključenost u program te dobivene podatke i korisnike dugoročno uključiti u izradu i promjene curriculuma studija socijalnog rada. Iz perspektive korisnika program terenske prakse zadovoljava širok raspon njihovih potreba. Korisnici kao poticaj za uključivanje i sudjelovanje u programu navode osjećaj sigurnosti i pažnje, druženje i odnos sa studentom koji im omogućuje širenje socijalne mreže i kvalitetnu komunikaciju te ističu važnost primanja i pružanja pomoći studentima kroz sudjelovanje u njihovom procesu učenja. Važna im je mogućnosti izbora i zajedničkog odlučivanja u tom procesu, a sudjelovanjem u izobrazbi studenata dodatno razvijaju svoje potencijale i proširuju mogućnosti za osobnim ispunjenjem i samoaktualizacijom. Uključivanje korisnika u obrazovanje studenata postaje uzajamni izvor osnaživanja, povećava moć i kontrolu nad osobnim izborima i iskustvom invaliditeta korisnika te povećava resurse, kako korisnika tako i studenata.

obrazovanje socijalnih radnika; korisnička perspektiva; evaluacija

nije evidentirano

engleski

Social work education from service users’ perspective

nije evidentirano

Social work education; users’ involvement; evaluation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Korisnici kao iskustveni eksperti na području obrazovanja i istraživanja u socijalnom radu

Zagreb:

Podaci o skupu

Korisnici kao iskustveni eksperti na području obrazovanja i istraživanja u socijalnom radu

pozvano predavanje

23.09.2008-23.09.2008

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija, Socijalne djelatnosti