Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Aktivna uloga studenata u virtualnom obrazovnom okruženju (CROSBI ID 543579)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija

Banek Zorica, Mihaela ; Fresl, Iva ; Lukačić, Petar ; Tuškan, Katarina Aktivna uloga studenata u virtualnom obrazovnom okruženju // Mogućnost suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture / Mirna Willer (ur.). Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2008. str. 193-198

Podaci o odgovornosti

Banek Zorica, Mihaela ; Fresl, Iva ; Lukačić, Petar ; Tuškan, Katarina

hrvatski

Aktivna uloga studenata u virtualnom obrazovnom okruženju

Promjene uvjetovane napretkom informacijsko komunikacijske tehnologije utječu na sve aspekte ljudskog života. Obrazovne institucije redefiniraju i usklađuju programe i kurikulum s uvijetima koje zahtijeva moderno informacijsko društvo odnosno društvo znanja. Samo obrazovno okruženje transformira se od okruženja gdje je nastavnik u centru obrazovnog procesa, prema okruženju u kojemu je glavni fokus na studentu i njegovom usvajanju znanja kroz samostalan istraživački rad. Obrazovni sustav ima za cilj stvaranje aktivnih i samostalnih sudionika društva znanja, stručnjaka spremnih na konstantne promjene i cijeloživotno učenje. Elektroničko obrazovno okruženje jedna je od platformi za provođenje istraživačkog učenja i primjenu novih oblika nastave. Znanja i vještine potrebne za djelovanje u virtualnom ili mrežnom okruženju drugačija su od onih potrebnih za uspješno funkcioniranje u tradicionalnim učionicama. U ovom članku prikazat ćemo rezultate i iskustva studenata Odsjeka za informacijske znanosti, Filozofskog fakulteta, Sveučilišta u Zagrebu u radu sa sustavom e-učenja Omega, te usvajanjem i primjenom znanja izradom nastavnih materijala tzv.lekcija.

hibridno učenje; učenje okrenuto studentu; Omega; Moodle

nije evidentirano

engleski

Active student role in virtual learning environment

nije evidentirano

blended learning; student-centered learning; Omega; Moodle

nije evidentirano

Podaci o prilogu

193-198.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Mogućnost suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture

Mirna Willer

Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo

978-953-6001-56-9

Podaci o skupu

Nepoznat skup

poster

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti