Osposobljavanje budućih učitelja razredne nastave za rad s roditeljima (CROSBI ID 543490)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Ljubetić, Maja ; Maleš, Dubravka ; Kušević, Barbara
hrvatski
Osposobljavanje budućih učitelja razredne nastave za rad s roditeljima
Kvalitetno osposobljavanje budućih učitelja podrazumijeva stjecanje potrebnih kompetencija u različitim područjima djelovanja u pedagoškoj praksi. Jedno od tih područja jest izuzetno važno i zahtjevno područje suradnje i partnerskih odnosa s roditeljima. Stoga se u empirijskom dijelu istraživanja analiziraju nastavni planovi i programi učiteljskih studija u Republici Hrvatskoj kako bi se utvrdilo postoje li kolegiji obiteljske pedagogije i suradnje s roditeljima te se postojeći kolegiji uspoređuju s obzirom na organizacijske i sadržajne elemente. Na temelju izvršene analize autorice zaključuju da je situacija na učiteljskim studijima u pogledu obrazovanja za rad s roditeljima bolja nego prethodnih godina, no još uvijek se stječe dojam da je osposobljavanje učitelja za rad s roditeljima na marginama učiteljskog studija.
obrazovanje učitelja za rad s roditeljima; kolegij obiteljske pedagogije; kolegij suradnje (partnerstva) obitelji i osnovne škole; nastavni plan i program učiteljskog studija
nije evidentirano
engleski
Training prospective general teachers for working with parents
nije evidentirano
training teachers for working with parents; the course of family pedagogy; the course of cooperation (partnership) between family and primary school; curriculum of the teacher-training college
nije evidentirano
Podaci o prilogu
211-219.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pedagogija i društvo znanja
Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan
Zagreb: Producent
978-953-7210-12-0
Podaci o skupu
Pedagogija i društvo znanja
predavanje
13.11.2008-15.11.2008
Zadar, Hrvatska