Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vrednovanje maloprodajnih kanala distribucije financijskih usluga (CROSBI ID 351535)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Palić, Mirko Vrednovanje maloprodajnih kanala distribucije financijskih usluga / Tomašević-Lišanin, Marija (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2005

Podaci o odgovornosti

Palić, Mirko

Tomašević-Lišanin, Marija

hrvatski

Vrednovanje maloprodajnih kanala distribucije financijskih usluga

Cilj ovog rada predstavljalo je dobivanje boljeg uvida u elemente, metode i načine pomoću kojih financijske institucije na domaćem tržištu vrednuju kanale za distribuciju maloprodajnih financijskih proizvoda/usluga. Budući da kanali distribucije predstavljaju jedan od četiri temeljna elementa marketinškog miksa, te odluke vezane uz njih često obilježavaju visoke investicije i dugoročno vezivanje, ispravno upravljanje ovim elementom može biti izvor održive konkurentske prednosti. Rad stoga započinje upoznavanjem s teorijskim postavkama marketinških kanala ili kanala distribucije. U nastavku su obrađene financijske institucije koje koriste maloprodajne marketinške kanale. Razmotrene su specifičnosti marketinških kanala za financijske usluge, te implikacije za njihove strategije distribucije. U sklopu navedene teme posebna pažnja usmjerena je na multikanalnost, te preferencije potrošača prema korištenju određenih vrsta kanala. Elementi za ocjenjivanje uspješnosti razmotreni su kroz dvije skupine: financijske i nefinancijske metode za vrednovanje uspješnosti. U okviru rada, također je provedeno empirijsko istraživanje kvalitativne naravi koje je metodom dubinskog intervjua s skupinom poznavatelja – menadžera zaduženih za upravljanje kanalima distribucije ili upravljanje prodajom u financijskim institucijama – omogućilo bolje upoznavanje s problematikom rada u poslovnoj praksi, te provjeru postavljenih hipoteza. U radu je predložen vlastiti model za vrednovanje kanala distribucije koji se temelji na modularnom stvaranju stavki za ocjenu uspješnosti, te prikazu rezultata u obliku kompozitnog indeksa i grafički pomoću polarnih grafikona i matrice za razvoj multikanalnih strategija. Glavni rezultati empirijskog istraživanja prikazani su u zaključnom dijelu rada, dok su najzanimljiviji dubinski intervjui povezani s podacima o financijskoj instituciji u kojoj je vršeno ispitivanje i prezentirani u obliku poslovnih slučajeva.

kanali distribucije; financijske usluge; marketing; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Performance evaluation of retail distribution channels for financial services

nije evidentirano

channels of distribution; financial services; marketing; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

207

16.05.2005.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija