Obrazovanje nastavnika u zemljama Europske Unije (CROSBI ID 351532)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Glavan, Dina
Radeka, Igor
hrvatski
Obrazovanje nastavnika u zemljama Europske Unije
U diplomskom radu istražena je tema obrazovanja nastavnika u zemljama Europske Unije. Trenutno, obrazovanje nastavnika predstavlja otvoren i dinamičan proces koji prolazi kroz velike promjene nastojeći veću pažnju posvetiti konačnom ishodu, odnosno novo kvalificiranom nastavniku i njegovu radu nakon formalnog obrazovanja. Kontekst u kojem Europska Unija želi osposobljavati buduće nastavnike odnosi se na društvo znanja te cjeloživotno učenje koje nastoji zaživjeti putem raznih programa poput Comenius ili Erasmus. Kao glavni način rada sve veću ulogu zauzima (uz formalno učenje) neformalno i informalno učenje putem kojeg znanje, vještine i komunikacija nastavnika, kako sa radnom okolinom tako i učenicima, postaje kontinuirani rad i neprestan napredak. Što se tiče obrazovnog procesa, diljem Europe formirali su se određeni modeli obrazovanja koji su detaljnije razrađeni unutar ovog rada.
početno obrazovanje nastavnika; cjeloživotno učenje; formalno; neformalno i informalno učenje; europska dimenzija obrazovanja; obrazovanje nastavnika na radnom mjestu
nije evidentirano
engleski
Teacher education in the European Union
nije evidentirano
initial teacher education; lifelong learning; formal; non-formal and informal learning; european dimension of education; in-service teacher training
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
18.11.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Odjel za pedagogiju
Zadar