Ključna kompetencija "učiti kako učiti" u hrvatskom Nastavnom planu i programu za osnovnu školu (CROSBI ID 543431)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Rister, Damir
hrvatski
Ključna kompetencija "učiti kako učiti" u hrvatskom Nastavnom planu i programu za osnovnu školu
U radu je iznesena analiza zastupljenosti ključne kompetencije učiti kako učiti u hrvatskom Nastavnom planu i programu za osnovnu školu iz 2006. godine. U žarištu analize je program za fiziku u 8. razredu te uvodni, opći dio Nastavnog plana za sve razrede, a za usporedbu navedene su i analize za predmete hrvatski jezik, matematika i strane jezike. Analiza Nastavnog plana i programa za osnovnu školu pokazuje da je kompetencija učiti kako učiti značajno zastupljena i istaknuta u uvodnim poglavljima, ali da o njoj praktički nije vođeno računa kod navođenja obrazovnih postignuća odnosno kod operacionalizacije ciljeva predmeta. Izuzetak su programi za strane jezike kod kojih je ovoj kompetenciji za svaki razred dan zaseban odjeljak u kojem se navode strategije učenja i služenja znanjem.
ključne kompetencije; učiti kako učiti; nastavni plan i program; kurikulum; obvezno obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Key competence "Learning to learn" in the Croatian elementary school curriculum
nije evidentirano
key competences; learning to learn; curriculum; elementary education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
333-341.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Cindrić, M., Domović, V., Matijević, M.
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
987-953-7210-12-0
Podaci o skupu
€ CNSI - 2008 2nd International Conference on Advanced and Systematic Research
predavanje
13.11.2008-14.11.2008
Zadar, Hrvatska