Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 371476

Logistika kao instrument marketinga u trgovini


Horvat, Đuro
Logistika kao instrument marketinga u trgovini // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku, 2008. str. 263-277 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Logistika kao instrument marketinga u trgovini
(Logistics as Instrument of Trade Marketing)

Autori
Horvat, Đuro

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan - Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 2008, 263-277

ISBN
978-953-253-052-0

Skup
VIII. Međunarodni znanstveni skup "Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu"

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12. 11. 2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Dobavni lanac ; logistički proces ; marketinška logistika ; marketing u trgovini ; potrošač
(Supply chain ; logistical process ; logistics marketing ; trade marketing ; consumer)

Sažetak
Distributivni marketinški instrument u okviru marketinškog miksa ima temeljnu zadaću omogućiti kupnju proizvoda od strane potrošača prema njegovim željama što se očituje kroz mjesto i vrijeme isporuke proizvoda. Logistički menadžment je odgovoran za definiranje optimalne razine usluge potrošačima u pogledu fizičkog kretanja robe. To znači da je zadaća logistike danas znatno složenija, jer osim zahtjeva efikasnosti mora zadovoljiti i marketinške zahtjeve u pogledu prilagođavanja usluge pojedinačnim potrošačima. Marketinški orijentirana logistika osigurava isporuku prilagođenu zahtjevima ne samo uže skupine potrošača već i pojedinačnih potrošača. Za trgovinske gospodarske subjekte posebno značenje ima integralni pristup upravljanju lancem dobave koji osigurava potpunu kontrolu proizvoda i usluga kroz kanal distribucije. Dinamika gospodarskog razvoja generira čitav niz novih logističkih koncepata te zato logistika, kao instrument marketinga u trgovini, mora biti dovoljno elastična kako bi se prilagodila promjenama kako na tržištu tako i u području tehnološkog razvoja i to osobito u onim područjima u kojima se kreira dio usluge potrošačima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Zdenko Segetlija, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Osijek,
Veleučilište u Požegi

Autor s matičnim brojem:
Đuro Horvat, (245344)