Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Logistika kao instrument marketinga u trgovini (CROSBI ID 543240)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Horvat, Đuro Logistika kao instrument marketinga u trgovini // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2008. str. 263-277

Podaci o odgovornosti

Horvat, Đuro

hrvatski

Logistika kao instrument marketinga u trgovini

Distributivni marketinški instrument u okviru marketinškog miksa ima temeljnu zadaću omogućiti kupnju proizvoda od strane potrošača prema njegovim željama što se očituje kroz mjesto i vrijeme isporuke proizvoda. Logistički menadžment je odgovoran za definiranje optimalne razine usluge potrošačima u pogledu fizičkog kretanja robe. To znači da je zadaća logistike danas znatno složenija, jer osim zahtjeva efikasnosti mora zadovoljiti i marketinške zahtjeve u pogledu prilagođavanja usluge pojedinačnim potrošačima. Marketinški orijentirana logistika osigurava isporuku prilagođenu zahtjevima ne samo uže skupine potrošača već i pojedinačnih potrošača. Za trgovinske gospodarske subjekte posebno značenje ima integralni pristup upravljanju lancem dobave koji osigurava potpunu kontrolu proizvoda i usluga kroz kanal distribucije. Dinamika gospodarskog razvoja generira čitav niz novih logističkih koncepata te zato logistika, kao instrument marketinga u trgovini, mora biti dovoljno elastična kako bi se prilagodila promjenama kako na tržištu tako i u području tehnološkog razvoja i to osobito u onim područjima u kojima se kreira dio usluge potrošačima.

dobavni lanac ; logistički proces ; marketinška logistika ; marketing u trgovini ; potrošač

nije evidentirano

engleski

Logistics as Instrument of Trade Marketing

nije evidentirano

supply chain ; logistical process ; logistics marketing ; trade marketing ; consumer

nije evidentirano

Podaci o prilogu

263-277.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-253-052-0

Podaci o skupu

VIII. Međunarodni znanstveni skup- Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu

predavanje

12.11.2008-12.11.2008

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija