Logistika kao instrument marketinga u trgovini (CROSBI ID 543240)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Horvat, Đuro
hrvatski
Logistika kao instrument marketinga u trgovini
Distributivni marketinški instrument u okviru marketinškog miksa ima temeljnu zadaću omogućiti kupnju proizvoda od strane potrošača prema njegovim željama što se očituje kroz mjesto i vrijeme isporuke proizvoda. Logistički menadžment je odgovoran za definiranje optimalne razine usluge potrošačima u pogledu fizičkog kretanja robe. To znači da je zadaća logistike danas znatno složenija, jer osim zahtjeva efikasnosti mora zadovoljiti i marketinške zahtjeve u pogledu prilagođavanja usluge pojedinačnim potrošačima. Marketinški orijentirana logistika osigurava isporuku prilagođenu zahtjevima ne samo uže skupine potrošača već i pojedinačnih potrošača. Za trgovinske gospodarske subjekte posebno značenje ima integralni pristup upravljanju lancem dobave koji osigurava potpunu kontrolu proizvoda i usluga kroz kanal distribucije. Dinamika gospodarskog razvoja generira čitav niz novih logističkih koncepata te zato logistika, kao instrument marketinga u trgovini, mora biti dovoljno elastična kako bi se prilagodila promjenama kako na tržištu tako i u području tehnološkog razvoja i to osobito u onim područjima u kojima se kreira dio usluge potrošačima.
dobavni lanac ; logistički proces ; marketinška logistika ; marketing u trgovini ; potrošač
nije evidentirano
engleski
Logistics as Instrument of Trade Marketing
nije evidentirano
supply chain ; logistical process ; logistics marketing ; trade marketing ; consumer
nije evidentirano
Podaci o prilogu
263-277.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-253-052-0
Podaci o skupu
VIII. Međunarodni znanstveni skup- Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu
predavanje
12.11.2008-12.11.2008
Osijek, Hrvatska