Trgovina u vrijednosnom lancu prehrambenih proizvoda (CROSBI ID 543234)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko
hrvatski
Trgovina u vrijednosnom lancu prehrambenih proizvoda
U radu se polazi od definicije vrijednosnoga lanca, a potom se analizira struktura vrijednosnoga lanca u prehrambenom sektoru. Posebno se sagledavaju tržišni oblici u prehrambenom sektoru (konkurencija, sporazumijevanja, oligopolistička konstelacija i sl.). Nakon toga navode se suvremeni oblici suradnje u vrijednosnom lancu (upravljanje opskrbnim lancem – SCM, uspješna reakcija na potrebe kupaca – ECR i druge). Vezano uz to, analiziraju se uloga trgovine na veliko i uloga trgovine na malo u vrijednosnom lancu prehrambenih proizvoda s obzirom na njihovu tržišnu snagu (stupanj koncentracije) i s obzirom na njihovu razinu razvijenosti (u Republici Hrvatskoj i u zemljama Europske Unije). Stupanj koncentracije ocjenjuje se s obzirom na udjele najvećih gospodarskih subjekata u ostvarenom prometu, a razina razvijenosti s obzirom na trgovinske kapacitete u odnosu na broj stanovnika i strukturu poslovnih jedinica prema njihovim glavnim oblicima.
: trgovina na veliko; trgovina na malo; vrijednosni lanac; prehrambeni proizvodi; Republika Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Trade in Value Chain of Food Products
nije evidentirano
wholesale trade; retail trade; value chain; food products; the Republic of Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
241-262.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-253-052-0
Podaci o skupu
VIII. Međunarodni znanstveni skup- Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu
predavanje
12.11.2008-12.11.2008
Osijek, Hrvatska