Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Neposredan utjecaj uvjeravajućeg sadržaja na promjenu stavova prema specifičnom proizvodu (CROSBI ID 351487)

Ocjenski rad | diplomski rad

Popovac, Marija Neposredan utjecaj uvjeravajućeg sadržaja na promjenu stavova prema specifičnom proizvodu / Milas, Goran (mentor); Zagreb, Hrvatski studiji, . 2006

Podaci o odgovornosti

Popovac, Marija

Milas, Goran

hrvatski

Neposredan utjecaj uvjeravajućeg sadržaja na promjenu stavova prema specifičnom proizvodu

Rad se bavi utjecajem uvjeravajućih sadržaja na promjenu stavova o pojedinim proizvodima.

uvjeravanje; promjena stavova

nije evidentirano

engleski

Direct Impact of the Persuasion on the Change of the Attitudes Toward Specific Products

nije evidentirano

persuasion; attitude change

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54

13.07.2006.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Hrvatski studiji

Zagreb

Povezanost rada

Psihologija