izvor podataka: crosbi
!
Neposredan utjecaj uvjeravajućeg sadržaja na promjenu stavova prema specifičnom proizvodu (CROSBI ID 351487)
Ocjenski rad | diplomski rad
Popovac, Marija
Neposredan utjecaj uvjeravajućeg sadržaja na promjenu stavova prema specifičnom proizvodu / Milas, Goran (mentor);
Zagreb, Hrvatski studiji, . 2006
Podaci o odgovornosti
Popovac, Marija
Milas, Goran
hrvatski
Neposredan utjecaj uvjeravajućeg sadržaja na promjenu stavova prema specifičnom proizvodu
Rad se bavi utjecajem uvjeravajućih sadržaja na promjenu stavova o pojedinim proizvodima.
uvjeravanje; promjena stavova
nije evidentirano
engleski
Direct Impact of the Persuasion on the Change of the Attitudes Toward Specific Products
nije evidentirano
persuasion; attitude change
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54
13.07.2006.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Hrvatski studiji
Zagreb
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove