Postupci sinteze tekstura i teksturiranje objekata (CROSBI ID 351462)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Tošić, Denis
Mihajlović, Željka
Mihajlović, Željka
hrvatski
Postupci sinteze tekstura i teksturiranje objekata
Generiranje volumnih tekstura i tekstura općenito predstavlja jedan vrlo intrigantan problem iz područja računalne grafike. Teksture čine jednu od glavnih komponenata koje pridonose kvaliteti prikaza, bilo da se radilo o statičkim prikazima ili animacijama. Ovaj rad prikazuje rezultate istraživanja tekstura i njihovog sintetiziranja, s naglaskom na volumnim teksturama. Cilj je bio razviti učinkoviti algoritam te njegovu implementaciju koja će za neki dati uzorak generirati teksturu proizvoljne veličine. Jedini zahtjev koji je bio postavljen jest da generirana tekstura bude slična danom uzroku. Pri tome riječ „ slična“ znači da promatrač kojem su dani uzorak i sintetizirana tekstura može pretpostaviti da su oni dio iste cjeline, ili da su nastale na isti ili sličan način. Nažalost, proces sintetiziranja tekstura jest vrlo zahtjevan i složen. Danas se istražuju algoritmi koji trebaju biti brzi, učinkoviti i primjenjivi na velik raspon različitih uzoraka. Glavne smjernice ovih istraživanja se baziraju na višerezolucijskim algoritmima, superrezolucijama te kompresiji i dekompresiji tekstura.
sinteza tekstura; volumne teksture
nije evidentirano
engleski
Solid texture synthesis methods and object texturing
nije evidentirano
texture synthesis; solid texture
nije evidentirano
Podaci o izdanju
33
27.02.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb, Hrvatska